Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Ken ik niet. Ken wel de Krueger strategie. :sunglasses:

:sunglasses::+1:

11 likes

Dat is exact het punt dat ik probeerde te maken inderdaad.

Overigens, dit gaat niet ‘van - naar’, het zegt twee keer hetzelfde. Goed voorbeeld van hoe jij doorgaans je argumentatie vol gaten opbouwt.

En dan deze typische blasé oneliner zonder enige inhoudelijke waarde. Bah bah bah. Maar ik snap het hoor, het is moeilijk voor jou om in te zien dat niet alles om persoonlijke winstmaximalisatie gaat in het leven.

TGIF zeg maar? :horse_racing:

Hahahah.
Heb je hier lekker een nachtje op zitten broeden.
Joh, laat je niet zo gek maken.

Kunnen jullie niet gewoon gezellig een GTG plannen? Terrasje, biertje erbij, bruine fruitschaal want het is vrijdag en dan op het toilet meteen even kijken wie de grootste heeft?

10 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Veel discussietjes laatste tijd op het forum!

Minde gij da werkelijk woar jonguh :grin:

5 likes

Zo tis weer vrijdag, en lekker gezellig hier … dacht check even hoe het met de MoonSwatch gesteld staat maar topic ( Omega X Swatch MoonSwatch Only) is blijkbaar niet meer representatief voor de inhoud ervan :face_with_raised_eyebrow:

Dacht nog heel even dat ik op het Horloge Forum zat, maar heb me geloof ik vergist, mijn excuses .

2 likes

Niet nodig. Blijkt weeral dat het veel bla bla is en weinig boem boem. Ben ik gewoon in het samenwerken met bepaalde nationaliteiten zeg maar :joy: :clown_face:

Een plaatje!

10 likes

Wat klopt hier dan niet aan?

Een verkoper zijn doel is iets aan jou als klant te verkopen. Daar mag hij zelfs wel een beetje zijn best voor doen. Verkoopinspanning noemen ze zoiets.

Dat er te weinig supply is om te verkopen kan de Rolex verkoper misschien niks aan doen (alhoewel je daar ook weer over kan discussiëren) maar tegelijkertijd maakt dat de verkoper ook overbodig. Met andere worden je hebt er niets aan als klant.

Een Rolex verkoopt zichzelf. Iedereen die het belletje krijgt rijd met een kloppend hart in de keel naar de AD van opwinding. Rolex verkoper hoeft alleen het doosje te pakken, schakeltje er in of er uit. Afrekenen en een prettige dag wensen. Verder geen enkele toegevoegde waarde. Precies wat een hamburgerverkoper ook doet.

Maar meestijds krijg je te maken (afgaand op alle ervaringen hier op het forum) met een lichtelijke geïrriteerde verkoper, die je de deur uitkijkt zodra je het woord Rolex laat vallen. Maar dan wel weer als een blad omslaan als je daar niet voor komt. Zo hoort het dus niet.

Maargoed het zal wel een bepaalde heilig verklaring zijn aan alles waar het machtige kroontje op staat of waar het machtige kroontje mee is verbonden.

Eens!

1 like

Geen voorraad in Klazienaveen. De lokale Luigi Lucardi keek me vragend aan…

9 likes

Dan had je gewoon niet de gunfactor en/of onvoldoende binding met deze verdeler…
Liggen gegarandeerd gewoon achter in de kluis…
Misschien wat vaker binnen gaan voor koffie of koppelverkoop met wat ZINZI spul voorstellen??

3 likes

Het is dus het doel van de Rolex verkoper zijn klant portfolio zo te vullen / kiezen dat het hele account groeit qua waarde. De Rolex is een middel. Het is slechts glijmiddel. Het lijkt mij nog een best lastige klus. Iedereen met zielige / vrolijke / moeilijke verhalen… wie moet je nog geloven?

2 likes

Hahaha mooi.

1 like

Kwestie van prioriteiten :joy::+1::+1:

1 like

Paar straps besteld bij Cheapest Nato Straps. Rubber tropical sluit helaas niet aan op de kast maar deze single pass in antraciet doet het leuk, maar denk toch dat het uiteindelijk een normale nato met zwarte hardware wordt. Grijs wellicht?

8 likes

Heb ik net geleerd over Dunning en Kruger is het gelijk toepasbaar!

Competent zijn is iets anders dan denken dat je competent bent. :rofl:

Zeker. En jij en je andere vaste clan aan vriendjes hierboven vinden jullie goed geplaatst om het over mijn competentie te hebben?

Grappig 🥲

Update: geen voorraad in Oostende.