Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Precies dit. Oh wee als je een met je wiel een haar lijntje te ver naar links of rechts gaat. ik hou wel van het Franse weggedrag. Is er ruimte? Dan is er ruimte!

2 likes

Dat hoeft niet, als je slim kan investeren. Maar dat is lastig in een klimaat met stijgende rentes. Dat zorgt al wekenlang voor onrust op de US beurs.

Anyway, zeer offtopic maar de oplossing is alvast niet blijven uitgeven als de malle :beers:

1 like

Ach, kijk eens, je gaat binnen een uur van

Naar

En dan kom je uit bij

Dat uurtje Googlen heeft je al veel geholpen zien ik :ok_hand:

Graag gedaan he!

6 likes

Maar goed dat dit op off topic staat.
Iemand nog tips voor een leuke start auto? 5K?

4 likes

Ik lees hierboven dat je al een Opel hebt voor €20. (maar dan tel je eigenlijk niet mee als automobilist in de ogen van enkele lieden hier :rofl:)

4 likes

Voor dat geld koop je ook een mooie elektrische fiets

kuchals een malle Rolexen kopen kuch consumeren en investeren tegelijk kuch :smiley:

1 like

Moeilijk aan te komen aan occasions in die prijsklasse hoor. Staat hier zelfs scalpers voor in de rij… :rofl:

1 like

Beste tip ever. Zet je geld op een bank als er hyperinflatie is. :see_no_evil:

Weet je zeker dat je minder overhoudt. In den beginne.

Edit. Excuus. Lees nu dat @bwatched er ook zo over dacht. :grin:

1 like

FTFY

Uhm ik heb nog nooit een verkoper (persoonlijk) uitgescholden. Ik heb benoemd dat iedere verkoper in de basis hetzelfde is. En hetzelfde doet. En dat een verkoper niet meer en minder is dan de basis en dat is een hamburger verkoper. Dat je dit als disrespect opvat is gewoon je eigen perceptie.

Ik ben notabene zelf al mijn leven lang verkoper van duurzame producten. En ja ook in een pak. Maar ik voel mij niks meer of minder dan een hamburgerverkoper.

Ik lees overigens veel over “arrogantie” bij Rolex verkopers. Dat maakt ze in mijn ogen slechte verkopers. Een verkoper die zich beter voelt dan de klant waar hij van moet leven is gewoon een prutverkoper.

4 likes

17 likes

Er is geen reden om weer lekker kattig te doen hoor. Ik heb het gevoel dat jij hier zonder kennis praat, de rollen nu niet gaan omdraaien.

Ik heb niet gezegd dat geld op de bank zetten in het voordeel is van het individu. Ik heb gezegd dat het zou kunnen helpen om onze economie in evenwicht te brengen. Het groter geheel zeg maar. Het is een macro-economisch statement, geen investeringsstrategie.

Ging het niet om.

Zal mijn perceptie wel zijn :ok_hand:

Dunning & Kruger.

Gewoon eventjes stil zijn als de grote mensen praten over macro-economie.

Is beter.

1 like

Goed inhoudelijk punt, en niet op de man gespeeld.
Net zoals de ‘grote mensen’ - keep it up.

PS ik krijg dagelijks macro-economische briefings, jij ook?

Als ik 'sochtends op de wc zit en naar beneden kijk schrik ik ook wel eens. Als ik vervolgens door de kamer ren om m’n vriendin te vragen of het wel klopt, geld dat ook als een macro-briefing?

5 likes

Dan zie je inderdaad de outlook voor de brillenverkopertjes :kissing_heart:

Hahahaha Nice!!

1 like

Ik wel.

1 like