Heb de hele hype even gemist, maar wat een leuk horloge voor dat geld !
Echter dat Omega hierin mee gaat lijkt mij niet bevordelijk voor het merk " on the long run"
Dat komt natuurlijk omdat jij alleen maar in off-topic bivakkeert.
Kan ik mee leven maar leg ze dan wel in alle Swatch stores. Ik ga niet 30x naar de hoofdstad om eindelijk een keer deze te kunnen kopen, dan haak ik gewoon af voor een nieuwe. Zeker niet als er een Swatch store 2 km verderop zit. De hype zakt weg en voor je het weet wordt het vergeten. Zorg dus nu voor goede beschikbaarheid. Maar goed, Zwitsers en een goed Marketingsstrategie is een zeldzame combi
Nou dat scheelt niet veel idd
p.s. is dat erg?
Toffe combinatie. Welk bandje zit er aan?
Okay B…
Nee, te makkelijk.
Van Ali
Uhm ik heb eens een horloge verkocht voor ruim 10 keer de aanschafprijs, ben ik nu ook een ‘scalper’ geweest?
Is het niet gewoon basic economie?
Vraag en aanbod, de kans om een winst te pakken?
In mijn economieboeken werd uitgelegd dat een economische activiteit waarde toevoegt aan een product of dienst: voor die waarde is men bereid om te betalen.
Ik zit nog steeds te zoeken naar de toegevoegde waarde van een scalper.

waarde toevoegt aan een product of dienst: voor die waarde is men bereid om te betalen
Niet zelf in de koopgoot te hoeven overnachten is ook wat waard.
Open anders samen een scalpers topic

Uhm ik heb eens een horloge verkocht voor ruim 10 keer de aanschafprijs, ben ik nu ook een ‘scalper’ geweest?
Las elders dat je die (DJ?) 35 jaar had gehad. Dat is een andere situatie. Degenen die hier met scalpers worden aangeduid kopen niet voor eigen gebruik, laat staan plezier, maar kopen uitsluitend voor de winst en zetten het meteen weer te koop voor een veelvoud van wat ze zelf betaald hebben.
Ik geloof niet dat moonswatches ooit helemaal waardeloos zullen worden, maar wel dat ze uiteindelijk onder de nieuwprijs gaan dalen, zodat de scalpers ze met verlies moeten gaan verkopen, al zal dat verlies altijd wel te overzien zijn. Ik wacht daar wel op, anders zal ik er nooit aan een kunnen komen wanneer ze allen in 010 en 020 verkrijgbaar blijven en niet online beschikbaar komen.
Nice de urenwijzer van de Chrono reset zich nu al niet meer op op de nul positie. Iemand een simpele oplossing hiervoor of moet ie terug naar swatch?

Nice de minutenwijzer van de Chrono reset zich nu al niet meer op op de nul positie.
Iemand een simpele oplossing hiervoor
Ja, voor dik geld op marktplaats zetten.
Meer als retail ga ik mensen niet aandoen voor een Swatch.
Buiten aanspraak maken op je garantie zal er verder niks aan te doen zijn ben ik bang. En bij een nieuwe moet je dan ook maar weer afwachten of hetzelfde niet weer zal optreden.
Voor €300,- hier op HF is ook prima.
Je hebt er toch ook moeite voor gedaan hem te krijgen; dat mag best bij de prijs in.
Ik vind de tachiwijzer nog redelijk in de buurt van de 12 staan hoor. Heb genoeg Speedmaster Automatics gezien die het slechter deden