Check de sub-dial voor de uren. Vind het zelf nog een geinig ding dus hou hem het liefste nog even. Hoop eigenlijk dat er misschien een soort hack is om hem weer te kunnen centreren. En anders moet ik maar even langs Swatch.
toevallig even in amsterdam geweest vanmiddag, dus dacht ik zal ook eens langslopen. wat een … winkel loop je naar binnen geen een woord, alleen nee schudden en wijzen naar de deur waar een blaadje hangt met geen voorraad. ik wacht wel gewoon tot die hier in het blauwe komt, of op de site te bestellen is.
Leuk dat je hem weer kunt terugstellen, maar het hoort niet. Of zie ik iets over ‘t hoofd. Of draait de quartz module ook al op Windows 11, en dat je met ctrl + alt + del moet resetten
Of misschien zelf met de kroon in de 2e positie per ongeluk één van de poussoirs gebruikt waardoor deze niet meer uitgelijnd is ?
Is met heel veel Quartz chrono’s zo.
Zaterdag telefoonnummer gegeven in Rotterdam na vaak voor l*l geweest te zijn en vandaag werd ik gebeld dat ik hem op kon halen. een mooie gele Sunswatch, mijn zomer beater. Dus ze noteren nu namen en telefoonnummers. Doe er je voordeel mee…of niet. Welk bandje zou passen en mooi staan op deze ? suggesties welkom.
Ik denk dat als je een paar x je gezicht laat zien in plaats van bellen ? Dat je verder komt. en hyperactief dat klopt wel, Ik moest ook een eigen tas meenemen en allemaal hush hush, maar goed ik ben voorzien.