Je hebt een punt
Maar laten we wel wezen, niemand rijdt meermaals voor de lol naar Rotterdam. Gewoon sowieso niet. Ook niet voor andere dingen.
Nu is bellen ook niet mijn ding. Maar het was best een geinig gesprek met iemand die ook altijd nog aan de slag kan bij het paardenrennen of als veilingmeester.
De verkoopster zei 2 jaar garantie op de waterdichtheid en je kan er gewoon mee douchen en zwemmen en als er krasjes opkomen doen ze hem gratis polijsten voor je. gratis batterij vervangen. works for me, ik zal er eens mee gaan zwemmen.
ah ok, nou ik woon daar en ik denk dat je aan de telefoon niet het goede accent heb gebruikt
Want laten we inderdaad wel wezen.
Ik ook niet hoor. Het is voor mij: online kopen, toevallig in de buurt zijn en binnenlopen of scoren voor kleine premium (50 euro luiheidsopleg).
Je het helemaal gelijk
Twee stuks ook gelijk! Super zeg, gefeliciteerd
Nice, goeie score!
Amsterdam geen voorraad. Wel shopmedewerkers gezocht
Misschien is dat wel dé manier om er een te bemachtigen. Tenzij Swatch een ‘don’t get high on your own supply’-regel heeft.
hadden ze alle modellen?
Voor zover ik kon zien wel
dacht ik gehoord swatch willen niet neptune maken (voor nu)
Gisteren in Brussel had ik nummer 13 en mijn vriendin 14. De enige modellen die er nog lagen waren de pluto, de jupiter en aarde. Er waren een 30-35 nummers. Ik denk dat er ruim geschat misschien 5 mensen hem zelf gingen dragen.
Ik zag hem ook al voorbij komen.
Heerlijke combinatie
Inderdaad het hele gave look! Hiervoor had ik niks met de Mission to Jupiter, maar nu wil ik hem misschien wel!