Dus zelfs die hebben ze niet in voorraad.
Vereisten : goed nee kunnen verkopen
Reflectanten met jarenlange ervaring bij een Rolex AD genieten de voorkeur.
Wel lullig voor de “normale” Swatch winkels dat dit succesnummer alleen in 010 en 020 te koop is.
Binnenkort mag ik een nachtje doorbrengen in Rotjeknor, moet ik nog wat meenemen voor forumgenoten in de rest van N.L.?
moet ik nog wat meenemen voor forumgenoten in de rest van N.L.
Mercury is hier zeer welkom mocht je er 1 kunnen scoren. 5 tientjes extra luiheidscash
Saturnus bitte schon zou geweldig zijn

Misschien eens op zoek gaan naar een passende nato.
FTFY
Come on, zoiets kost een paar euro.
Zwarte 20mm is al besteld, maar moet nog binnenkomen.
Wauw
Is de moonswatch manie nog steeds gaande?
Is it?
Als iemand nog een jupiter over heeft……
Dit bericht kreeg ik vandaag van Swatch.
Is er in Amsterdam nog wel geleverd? Ik heb al lang niks meer gehoord op HF over mensen die in Amsterdam gekocht hebben. Of zijn de student scalpers iedereen te snel af?
Voor mij is de hype weg
vriend van mij was zaterdag bij Swatch Amsterdam, hij was op dat moment als enige binnen. De verkoper was heel zachtjes aan het praten dat die er voor hem nog wel 1 had, hij pakte hem achter in zodat niemand het kon zien… al met al, wat sneaky zeg, ze kiezen dus echt zelf uit aan wie ze hem gunnen.
Ik was afgelopen week in Italie, en ben zowel in de swatch winkel in Florence als in Rome geweest.
Helaas geen voorraad.
Komen die dingen nu ook nog online te koop zoals Swatch eerder aangaf of hoe zit het? Iemand enig idee??
Ik vind het persoonlijk maar een klein iel dingetje nu ik hem zo in het echt om de pols kan slaan, in mijn beleving leek hij, of hoopte ik dat hij een beetje van formaat zou zijn.
Ze hebben eerst aangegeven dat dit toch zou gaan gebeuren. Dit is later weer ingetrokken door Swatch en ze verwezen naar de aangewezen winkels. Kortom: communicatief klungelwerk.