Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Verbaast me dat er toch nog steeds mensen warm lopen voor deze klok, de ‘hype’ is volgens mij toch al lang voorbij :grin:

3 likes

Rond 13:00

1 like

Ik was in het begin ook hebberig naar zo’n Moonswatch maar nu…. Relativerend is m’n interesse weggeëbd… Ben ook maar een mens :rofl::rofl:.

De hype kan me niets schelen. Ik vind het gewoon een leuk horloge en wilde 'm hebben :blush:

8 likes

Verbaast me nog steeds dat er mensen azijn blijven pissen over een Swatch. Ga lekker aan je zak krabben ofzo…

11 likes

Als je een ‘echte’ al hebt zal de bekoring een stuk minder zijn kan ik me zo voordstellen

Dan zal een reactie zoals je jouwe ook anders klinken…

Ik heb ook een ‘echte’ en toch maakt dat de swatch niet minder leuk

15 likes

Ik vind het hele mooie horloges. Alleen erg jammer dat het quartz is. Maakt het minder begeerlijk voor me.

Vergelijken met een echte is echt al zooooooo azijn…
Effe voor de duidelijkheid Genesis, het is geen echte. Het is een Swatch van plastic van 250 euro. Quartz uurwerk wat het een paar jaar doet als je mazzel hebt., punt. Waarom steeds vergelijken?

2 likes

Ik heb een echte en ik wil nog steeds een swatch erbij. Het een sluit het andere niet uit.

5 likes

Nee

11 likes

Interessant…

Is gewoon een leuk ding, ik wil er nog wel eentje :sweat_smile:

3 likes

Ik vind het ook wel een leuk ding. Als ze met een paar maanden een beetje leverbaar worden, denk ik dat ik er toch eentje op pik. Heb wat dat betreft geen haast.

1 like

Voor wie toch een poging wil wagen……

1 like

3 likes

16 likes

Ik blijf het leuke horloges vinden. Draag je ze nou in de praktijk nog regelmatig ook?

1 like

De Jup op leer draag ik erg vaak, zeker nu ik in een grab n go fase zit.

De Neptune op rubber komt minder aan bod!

4 likes
1 like