Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

De Jup op leer draag ik erg vaak, zeker nu ik in een grab n go fase zit.

De Neptune op rubber komt minder aan bod!

4 likes
1 like

Imho de mooiste Moonswatch! Vind de Mercury ook gaaf, maar deze is toch unieker.

2 likes

Het ding is, deze Jup is een mooie middenweg; top met een zomers outfitje op ‘n terras vanwege de lichte sand kleur, maar met een leren band ook prima voor op restaurant of een dagje kantoor. De donkere varianten (mercurius, maan) zijn een pak minder ‘zomers’, en de flashy kleuren (mars, neptunus, uranus) zijn een pak minder veelzijdig.

1 like

Moest er toevallig iemand in Wenen zijn morgen: gisteren met een knipoog te horen gekregen dat ik vrijdag rond de middag eens moest terugkeren.

Intussen zelf niet meer in Wenen helaas :sweat_smile:

1 like

Is de hype al bijna voorbij? Dan kan ik deze zomer er ook nog eentje scoren😬

Dat vroeg ik me ook al af, anders ga ik dit topic weer een tijdje negeren.

1 like

De hype lijkt nog steeds even groot, met elke dag rijen aan de Swatch stores. Ik ga morgen nog even in BXL poolshoogte nemen, ik moet daar toch in de buurt zijn.

2 likes

16 likes

Hele vakantie omgehad. Topklok voor op vakantie. Heel veel horologies moois gespot in het wild (Italië he), maar elke dag plezier van de moonswatch.

13 likes

#metoo

3 likes

Leuk hebbeding als je echt geld over hebt. Maar het is en blijft een plastic quartz Swatch…

3 likes

Bij mij is de “ik wil hem, ik wil hem” fase ook wel een beetje over hoor… Bijzonder om te zien hoe dat werkt en hoe vatbaar je bent voor een hype…

5 likes

Ik haak bij zoiets meestal gelijk af, niet op een normale manier te krijgen, jammer dan, dan is het niet voor mij bedoeld. Ik kan me dus echt niets voorstellen bij uren en uren in een rij gaan staan, om dan ook nog “neen” te krijgen. Net zoiets als dat er in Roermond met Hemelvaart een complete verkeersinfarct ontstaat, van met name Duitse auto’s, op weg naar het Outlet.

1 like

Gisteravond toch een half uur moeten wachten op een tafeltje in Maastricht. Uiteindelijk wel een ‘ja’ gekregen en het was de moeite. :joy:

Wachten met de MoonSwatch Fiffer. Ik had de stopwatch moeten testen natuurlijk! :man_facepalming:

19 likes

De introductie was marketing technisch geniaal, dat moet ik de Swatch Group nageven. Het horloge kwam ook als een complete verrassing…

En ik vind ze er echt leuk uit zien maar €250 voor een plastic quartz Swatch is natuurlijk niet een reëel bedrag.

4 likes

En ik vind ze er echt leuk uit zien maar €250 voor een plastic quartz Swatch is natuurlijk niet een reëel bedrag.

Hou eens op met je gezeur man

14 likes

Toch heeft hij een punt… :expressionless:

4 likes

Beste Swatch Fan,

Bedankt voor je email, dat stellen wij op prijs! In deze automatische replay hopen wij kort en snel wat antwoorden te geven over de MoonSwatch.

De MoonSwatch is niet op voorraad, wij krijgen wekelijks verspreid op verschillende dagen een kleine levering. Er kan niet gereserveerd worden. We werken volgens het principe: Wie het eerst komt…!

De MoonSwatch is NIET gelimiteerd en komt dan ook te zijner tijd voldoende binnen. Wij vragen wat geduld. Koop de MoonSwatch dan ook NIET op Marktplaats of Ebay! Dit is niet nodig.

De MoonSwatch gaat online komen, de datum is echter nog niet bekend! Schrijf je in voor de Swatch Nieuwsbrief, daar word je het snelst op de hoogte gehouden over deze datum!

Heeft u nog meer vragen, kom langs Store Amsterdam of Rotterdam! (Wij zijn telefonisch door alle telefoontjes slecht bereikbaar)

Wij wensen u een fijne dag! Uw Swatch Team!

5 likes

Hij gaat zo te lezen alsnog online worden verkocht.

Als iemand nog een blauwe te koop heeft, ik hou me aanbevolen. Maar niet voor meer dan de verkoopprijs.