Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Vandaag bij de Swatch-store te Rotterdam geen horloges op voorraad (moonswatch dan hè) Wel de Earth even kunnen passen en het is gewoon een erg gaaf horloge. Over nieuwe leveringen was de verkoper ook vrij duidelijk, maandag en dinsdag.

1 like

Vandaag de Mission to Saturn :ringer_planet: na twee maanden sourcen om de pols kunnen slingeren.
Had nog een grijze Barton Elite Silicone liggen, hetgeen samen een mooie combi maakt imho…

Nog even een shoutout naar @sanderbbb voor de verkoop van zijn Saturn. Niet voor een dikke premium, maar gewoon voor een leuke prijs voor horloge liefhebbers onderling. Zo kan dat ook gewoon beste mensen…!!!

11 likes

Over nieuwe leveringen was de verkoper ook vrij duidelijk, maandag en dinsdag

Beter! Dank voor de info

Nog even een shoutout

Dank! Staat goed deze combi

Ik hoop zelf de Mercury nog te kunnen scoren. Dat is absoluut mijn favoriet.

1 like

Volgens mij verwisselen ze hier de jupiter met de neptunus.

16 likes

Van de week in de Swatch winkel in Amsterdam geweest.

Daar kon je ze niet eens meer passen of bekijken. Ze hadden niet eens meer een showmodel in de winkel staan.

Alleen maar een leven vitrine…

1 like

Ben jij toevallig een tijdreiziger in de toekomst of een tijdreiziger in het verleden?

Mocht het toekomst zijn is er dan geen mogelijkheid dat je voor iedereen een kijkt WANNEER de MoonSwatch gewoon in de winkels ligt en online te koop zijn?!

2 likes

Dat gaat ie niet zeggen natuurlijk haha

1 like

In dat geval: scoor voor mij even een doos sport Rolexen voor de handel, en wat Seiko’s voor mezelf.

1 like

Maar die is dan wel weer een quartsie… :roll_eyes:

Dit topic is gesloten gedurende 24 uur omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.

Dit topic geeft mij nog meer voldoening van mijn echte Speedy :slightly_smiling_face:

3 likes

Zeker! Mij ook :joy:

2 likes

Paar dagen geleden las ik dat de moonswatch op voorraad zou komen in Rotterdam. Iemand meer info hierover?

1 like

Gelukt?

1 like

Nee. Ik rij donderdag weer even naar Rotterdam :crossed_fingers:
Man wat wordt het tijd voor online voorraad

3 likes

Zonde. Ik werd net door een lid per PB benaderd dat hij ze allemaal heeft liggen en ze wel wil verkopen.

Maar voordat ik antwoord had op mijn vraag wat hij ervoor wil hebben was hij ineens geschorst. FML. :man_shrugging:

8 likes

Jij ook al :joy::joy:

2 likes