Ik zit te denken om er ook een te halen… maar twijfel of ik 19mm (SLA017) of 20mm (Squale) wil… of alle twee.
Is dat wat? @Drebin ik zoek ook nog een goede oplossing voor de . In de zomer vind ik het rubberen bandje een beetje zweten. En hoe lang duurt de levering naar jouw ervaring?
Heb er zelf een kaufman tropic op, omdat ik de originele band afgrijselijk vind.
Helaas is de levertijd momenteel een beetje onbekend.
Ik vind de look tof.
22mm is er nog wel… maar om zo’n bandje nu weer op een SKX te doen…
Ik vind het de beste band die ik tot nu toe gehad heb, in het begin moet ie even naar je pols gaan staan maar daarna super comfortabel. Afwerking is ook echt ongeëvenaard.
Levertijd duurt wel even (klein maandje was het bij mij) en je gaat moeten bukken voor kosten. Desalniettemin zou ik ze zeker aanraden!
Dank! Klink goed. Vooral dat bukken.
Toch maar eens wat zandkleurige Yeezies voor bij de Jupiter halen dan! Gefeliciteerd met je NA, die Mars is echt de leukste van het stel.
Heb deze op Marktplaats gescoord. Kleine luiheidspremium betaald.
De verkoper had een MS gekocht op dag 1 (hij kent @jurk). Hiervan kwam de bezel los en kreeg hij deze als vervanging maar durfde 'm, ondanks een kwaliteitscontrole in de winkel, niet meer te dragen.
Dat zegt ook iets over de kwaliteit
Thnx!
Mooie combo, zowel de horloge als kickz
Dat is TL-4 informatie. Klopt, je vindt op de site alleen info over trustlevels t/m 3. Sommigen zitten op een suikerspin-wolk daar boven, in de Lounge; en bezien alles in milde contemplatie met af en toe een vermoeide zucht. SybrenAnne is ook TL-4 trouwens. Net als Alphons.
Mooi paartje!!
Ik wilde een Jupiter, maar heb nu earth en had het plan te gaan ruilen of verkopen om dan toch Jupiter te bemachtigen.
Alleen earth bevalt me hartstikke goed. Dus die blijft gewoon
Mooi, Grindtegel. Past ook goed op de Bond.
Even een vraagje (ik hoop geen domme vraag ). Wat geeft de rechter kleine dail weer. Cijfers 2 tm 10… chronograph? Soms zie ik foto’s dat de wijzer niet op de 10 positie staat en vaak ook wel… thanks alvast
Geeft de tienden van een seconde weer (van de chronofunctie)
Volgens mij draait hij de eerste minuut mee als de chrono loopt. Daarna stopt hij om stroom te besparen en gaat bij pas bij het stoppen van de chrono naar gemeten positie om de waarde weer te geven.