Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Ah oke. En deze staat altijd op positie van de 10. Omdat ik deze op foto’s ook wel eens op een andere positie zie staan. Terwijl de wijzer chrono op 0 staat… of is dit slecht uitgelijnd?

Als hij ergens tussen de streepjes staat is het slechte uitlijning, want die wijzer kan volgens mij maar 10 posities weergeven. Staat hij op een ander streepje dan moet hij even goed gezet worden. Als de kroon uitgetrokken is kun je met de chronoknoppen de subregisters goed zetten. Maar ook verkeerd zetten als je bij het verzetten van de tijd of datum per ongeluk een chronoknop indrukt.

Ik had vandaag eindelijk tijd om eens naar de Moonswatch te gluren in Amsterdam. Ziet er best wel geinig uit.
Geheel overbodig meld ik dat er geen voorraad was.

Zou verwachten dat ze 3 maanden na release toch wel online zouden worden verkocht via Swatch zelf… Helaas blijven ze nog ver boven retail verkopen :confused:

Maandag was ik door ze gebeld en zojuist heb ik de Mission to Mercury opgehaald.
Helaas was dit ook de enige die ze hadden, verder geen voorraad.

19 likes

De hyena vraagprijzen dalen steeds verder. Nog even rustig wachten en zijn ze gewoon in de winkels beschikbaar. :+1: Misschien komen ze tegen die tijd ook wel online.

3 likes

Leuk JayJay

1 like

Maandag was ik door ze gebeld en zojuist heb ik de Mission to Mercury opgehaald.

Gaaf voor jou maar eigenlijk van de zotte dat ze selectief mensen uitkiezen om horloges voor te reserveren, terwijl het gross meermaals naar binnenloopt en achter het net vist.

3 likes

Wauw vet hoor. Hoeveel heb je er inmiddels al, 3 of 4?

2 likes

Whoehahahahahaha :rofl:

Ik weet niet tof ze het selectief doen, ik heb toen ik daar de Mission to Mars ging ophalen een leuk gesprek met die dame gehad en heel vriendelijk gevraagd of ik op de lijst kon worden gezet voor de Mercury.
En aangezien ik er al 3 had en ze dus wist dat ik een echte liefhebber was heeft ze daarmee in gestemd.

1 like

Thanks! 4 nu haha

1 like

LOL, gotta catch 'm all! Maar inderdaad, als ik nog een extra moonswatch zou willen zou ik ook de volgende keer vooral geen sneakers en ‘streetwear’ aandoen maar gewoon zorgvuldig opgewreven brogues en een keurig hemd om door het flipperfilter te komen.

2 likes

Misschien inderdaad geheel overbodig, maar zojuist bij Swatch geweest in Amsterdam - geen voorraad. Datum 16/6.

Geniet van het mooie weer allen!

2 likes

Moet mezelf hier even corrigeren. Heb een Tissot met volgens mij nagenoeg hetzelfde uurwerk, en je kunt de subdial rechtsboven wel zelf in 6 stapjes tussen de streepjes verstellen. Dus daarmee kun je eventuele uitlijnfouten redelijk corrigeren. :blush:

Daar past mooi dit bij.

4 likes

Leuk speelgoed, zo’n budgetmaster

14 likes

Cool :v:

Ik ga de mijne zo unboxen!

1 like

Uitgepakt :sunglasses:

16 likes

Lekker man. Rood/witte trinna en sneakers zeker net buiten beeld.

2 likes