Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Coole Nikes Brother :cowboy_hat_face::ok_hand:

8 likes

Thnx :butterfly:

1 like

NA :partying_face: Van dit vaderdag cadeau hoop ik nog heel lang plezier te hebben;

23 likes

Jeetje, wij maakt vroeger gewoon een asbak van klei… Tijden veranderen…

9 likes

Wie rookt er tegenwoordig dan nog ? Je mot wat he :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

De servers van Swatch, die roken al weken :stuck_out_tongue:

5 likes

Dat was vroeger niet relevant hoor. Er werden gewoon collectief 30 asbakken gekleid in de klas. Als je vader niet rookte had ie gewoon pech, of moest er maar gewoon mee beginnen…

3 likes

Is er al ergens weer een blauwe gespot?
Ik begreep per mail van Swatch Amsterdam dat ze deze alleen bij de launch hadden ontvangen en daarna niet meer.

Ze waren vanwege de problemen met het afgeven van de blauwe kleur met dragen uit productie genomen. Ik weet niet of dat al opgelost is. In het andere topic repte iemand over een blauwe, maar dat had ook de Uranus kunnen zijn.

Er werden gewoon collectief 30 asbakken gekleid in de klas

Of macaroni schilderij :wink:

1 like

De Neptunune heeft ook nog een resel waarde die ver boven alle andere versies ligt. Dus ik denk dat deze niet meer geleverd zijn, nadat er filmpjes verschenen dat ze afgeven.

1 like

Hmm. De blauwe is de enige die ik zou willen.

Ja ik herinner me die tijd ook nog… de tijd vliegt :older_man:t2:

1 like

heel tof gedaan, love de gespen :wink:

1 like

Dank je wel! Ben zelf ook erg blij met het resultaat! :grin:

1 like

Vind ik zelf de mooiste :ok_hand:

Nu 3 fotos gezien en allemaal uit het lood die chronowijzer. Kan ik met mijn ocd echt niet tegen.

1 like

Bijna goed geregeld. Nu was de sec.wijzer scheef.
Ze gaan er nog één regelen :sweat_smile:

2 likes

Is dit eigenlijk nog wel een succes te noemen? Financieel wel waarschijnlijk, maar qua marketing? Hebben ze zich vergist in de animo of wat is er fout gegaan?

Neem aan dat je een geintje maakt? Heb je niet gezien hoeveel mensen voor een Swatch store stonden en hoeveel er nu over Swatch wordt gesproken. Dit is een gigantisch succes voor de Swatch groep.

1 like