Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Jawel, maar is die initiële opwinding niet negatief aan het omslaan?

Ik merk aan mezelf ook dat ik er een beetje overheen ben en onverschillig ben geworden of ik er nog wel één ga aanschaffen. En zodra ze normaal te krijgen zijn zal de zomer ook voorbij gevlogen zijn en is de lol er ook een beetje af.

2 likes

Nieuwe collectie incoming!

1 like

Je moet toch iets doen om je Rolex hobby te bekostigen! :joy:

12 likes

Mwah, het is een leuk ogend horloge en dat zal nog wel even blijven. Na de zomer lijkt het me ook nog wel een leuk ding en in sommige configuraties een leuke banden-swapper.

Wat ik bij mezelf nu merk is dat ik stiekem aan het kijken ben naar een Speedmaster Reduced (175.0032 of 3510.50). Die zijn nog iets vriendelijker geprijsd dan de “echte” speedmaster. En omdat de Swatch Group die reeds verkocht heeft, verdienen ze nu niets aan me. Totdat-ie weg moet voor een full service, dan kost het me het drievoudige van een MoonSwatch, dus dat zullen ze me vast niet kwalijk nemen.

Toch maar wel he.

7 likes

Hahaha! Zooooo jammer weer! :rofl:
Nouja, 3 maal scheepsrecht zullen we maar zeggen :wink:

1 like

huh?? die loopt achteruit?

1 like

Geldt dat ook voor de wijzers?

Ach ja, in de tekst bij deze advertentie is ie wat wat realistischer hoor. Staat immers: ‘graag bieden naar waarde’

Kon beter staan: ‘graag absurd bod’

1 like

Best lekker zo.

24 likes

Op de Mission to the Moon. Leuk voor er bij, maar hij is toffer op een gave nato.

Edit: die jij laat zien is toffer. Ook Ali of wel kwaliteit?

4 likes

Rubber B. Overpriced dus :white_check_mark:
Ik zou op de MS voor Ali gaan.

2 likes

Haha, Agreed inderdaad

1 like

Ik zie op Etsy een winkeltje dat zich moonswatchstraps noemt… Zijn dit alistraps met een flinke markup of wel de moeite waard?

1 like

Heb je naast de Mars ook de Mercury? Nice :sunglasses:

Dat eerste, gezien de gesp.

2 likes

Not mine. Gepikt van internet.

1 like

Waar en wanneer heb je hem bekeken als ik vragen mag?

Staat hem inderdaad goed.
Ik heb hem op een grijze rubberen band (al zijn jouw foto skills een stuk beter :rofl:)

15 likes

Lekkere combi zo!