Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Welke is dit? Ziet er prima uit

2 likes

Bedoel je model? Mission to Mercury

Dank je

1 like

Neen, de band haha

2 likes

Ik had al zo’n vermoeden toen ik de vraag plaatste :rofl:

Deze komt van AliExpress.
Moet eerlijk bekennen dat ik in eerste instantie een beetje baalde toen er op die rubberen horlogeband houders / loops (heten ze zo? :rofl:) Omega en Seamaster stond. Dat stond (uiteraard) niet op de foto’s toen ik hem bestelde en dan is het zo overduidelijk dat het een nep band is.
Heb die met Seamaster binnenste buiten gedraaid en de andere zo gelaten voor nu.

Moet zeggen dat de band lekker stevig en stug is. Ook vind ik de structuur van de band heel mooi.

Hierbij de link:

€ 14,24 15% Off | Rubber Siliconen Horloge Bands Fit Voor Nieuwe Omega Seamaster 300 Merk Armband 20 Mm Zacht Blauw Wit Rood Grijs horloge Band Riem

2 likes

Hmmm, aan de look/feel van de foto zou ik zeggen dan RLC een handeltje heeft……

3 likes

Nietes, er zitten krassen op de sluiting.

En thanks @JayJayLookaLike !

1 like

Voor de Pluto vind ik dit nog steeds de beste combi die ik gevonden heb, maar toch wat duur voor op de moonswatch (Horus).

2 likes

De resell prijzen dalen flink de laatste weken en dan kan je ze online bestellen.

Maar Seamaster bandjes passen op de moonswatch?

Inderdaad mee eens! Ze zijn lastig te krijgen…

Ik verwacht met 2 weken wel 2 nieuwe banden en dan ben ik wel van plan om 2 witte rubberen banden die ik nu op mijn MoonSwatch heb zitten te verkopen hier binnen het forum.

Voor wie die niet kan wachten en de hoofdprijs wil betalen op Catawiki

Of deze:

Heel wat partijen verdienen zo aan een Watch van €250

1 like

Daar waar het andere topic gesloten is…
Vanmorgen nog voorraad in Rotterdam van de levering van afgelopen maandag.

Vriend van mij heeft gisterochtend een Moon bemachtigd en vanmorgen vroeg een Earth.

7 likes

Waarom woon ik niet in Rotterdam… :confused:

De hysterie is over?

1 like

:white_check_mark:

Nu nog een rood gespje scoren :sweat_smile:

9 likes

Vandaag bij de Swatch winkel in Amsterdam deze gepast, vreselijk fijn horloge maar niet in deze kleurstelling. Er was geen voorraad maar ik heb goede hoop dat het snel goed gaat komen.

3 likes

Dit is voor het eerst dat het niet dezelfde dag al weg was, volgens mij. Dat biedt hoop. Nog steeds een te groot om ‘even’ naar ams of Rotterdam af te reizen

:white_check_mark: :white_check_mark:

Misschien wel beter dan de curved rubber :sunglasses:

5 likes

Eens, ik was er inmiddels ook achter. Nato of singlepass nato staat er veel toffer op

4 likes

image

5 likes

Weet iemand of je bij deze horloges voor het glas eruit kan halen? Dit om de wijzers recht te zetten.