Het glas zit er in gelijmd naar wat ik begreep. Die los en je sloopt hem.
Bedankt voor je reactie. Het is wachten op een nieuw en goed uitgelijnd exemplaar
Sommige zullen we voor gek verklaren maar dat boeit me niks
Maar wat ik heb gedaan in via Amazon voor 8,99 euro dit voordeel pack van 3 banden besteld (helaas kon ik de rode niet los vinden) en de gesp van de rode band afgehaald en van 20mm naar 18mm geknepen met mijn vingers. Past perfect!
Zowel qua kleur als qua maat
Baaletc Compatibel met Huawei Watch Fit Strap,Zachte Siliconen Sport Vervanging Band Polsband voor Huawei Watch Fit Smartwatch voor Vrouwen Mannen https://amzn.eu/d/hMBbTT3
En voor de gene die zich afvragen wat ik met de banden doe? Niks, misschien heb de andere kleuren sluiting nog een keer nodig en anders liggen ze prima in de bandenla en wellicht een keer in de prullenbak
Staat inderdaad mooi, maar hier heb je nog meer staal dan alleen de sluiting
Ik heb 18mm nodig.
Heb het net aangepast! De banden zijn 20mm alleen de sluiting ook. En die moet je dan naar 18mm knijpen.
🥹
Heeft iemand eerder een Moonswatch kunnen reserveren? Daarmee bedoel ik bellen als er voorraad is om er eentje achter te houden zodat je het die dag direct kon ophalen. Ik ben ervan op de hoogte dat er geen wachtlijst is en het first come is.
Van de week voor niets naar Amsterdam geweest en ze zijn daar niet heel happig op het opnemen van een telefoon. Heb ook geen zin om voor niets naar Rotterdam te reizen.
Helaas heb ik alleen nog maar bij Horus een beige gevonden.
Ik ben ervan op de hoogte dat er geen wachtlijst is en het first come is.
Je moet er om half 10 staan, first come first serve!
Ik ga het er dan maar een keer op wagen. Qua voorraad zie ik meer positieve berichten over Rotterdam dan Amsterdam. Thanks!
Gisteren een moon gehaald, en een blik geworpen op de voorraadkast, ze hebben er genoeg, maar ze mogen er maar een bepaald aantal per dag verkopen
Deze 2 heb ik allebei kunnen bemachtigen, is gewoon een kwestie van zorgen dat je 1 van de eerste ongeveer 10 mensen bent die wachten voor de winkel
Maak ons maar hebberig ja
Verdorie zin in een mars nu.
sorry!!!