Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Mag je vinden, maar ik heb er inderdaad helaas toch niets mee, met deze kleur nu blijkt. Ik had helaas geen gelegenheid meer om daar te passen. Ik ben echter ook niet roomser dan de paus en vraag ook niet overdreven veel t.o.v. de werkelijke prijs en de marktprijs. Prima als je het daar niet mee eens bent.

3 likes

Volgens mij stond ik in de winkel toen je belde. Mevrouw achter de balie zei dat ze normaliter eigenlijk niet meer opnemen omdat ze zo vaak gebeld werden haha. Toevallig!

2 likes

Bij de Mission to the Moon vind ik de zwart & grijs gestreepte NATO ook niet zo mooi staan.
Daarentegen vind ik op mijn Mission to Mercury zowel de zwart & grijs gestreepte NATO en mijn grijze rubberen band een hele gave combi! :ok_hand:t4:
Uiteraard in combinatie met zwarte hardware en sluiting :wink:


25 likes

Zijn er nog mensen die voor zaterdag nog een bezoekje brengen bij de Swatch winkel in Rotterdam?
Ik wil eigenlijk zaterdag naar Rotterdam gaan maar dan weet ik of het de moeite is. Ik wil heel graag de Moon of Mercury :slight_smile:

Lekker hoor! Was vorige ook in Zurich ivm overstap, helaas geen voorraad, veel plezier ermee!

-edit- aha, nou ja kort maar krachtig plezier dan maar :laughing:

1 like

Overigens worden de watches van Alie wel met logo’s en alles geleverd maar bij de advertenties staat het er niet op. Bij eentje zag ik een review staan van een Pluto en die was echt 1.1.

1 like

Inderdaad, je hebt gelijk. Benieuwd of ze hier actie tegen ondernemen. Aan de andere kant slaat €250 en de huidige verkoop tactiek van Swatch ook nergens op.

1 like

Zijn er nog mensen die voor zaterdag nog een bezoekje brengen bij de Swatch winkel in Rotterdam?

Ben morgen toevallig in Rotterdam zal checken

Eens, vind ik ook tof staan. Er is contrast tussen band en kast, maakt het mooier imo

1 like

Oh ja hoor het graag! Je kan er niet toevallig één voor me meebrengen als ze die hebben? :innocent:

Je kan er niet toevallig één voor me meebrengen als ze die hebben? :innocent:

Ik geloof niet in toeval maar zal eens kijken

Dank je!

Geen voorraad in Rotjeknor vandaag. Waarschijnlijk komt morgen levering binnen. Overigens zonder Mercury en die wil ik podverdikkie.

Oh dat is dan goed nieuws. Oh dus ze weten dan toch welke binnen komen dan?

Ik vraag me alleen nog steeds af wanneer zo’n levering komt. Midden op de dag of voor openingstijd. Maar ze moeten er nu toch wel veel binnen krijgen aangezien er al de week niks is binnengekomen.

Ze gaf wel aan dat je minimaal TL-2 moet zijn om ervoor in aanmerking te komen.

14 likes

:joy:

:joy:

Die krijg ik vandaag of morgen :upside_down_face:

In Brussel waren de Jupiter en Earth in stock

Ik wil nog steeds een Jupiter. Mocht iemand die keer mee kunnen nemen dan heel graag. Doe me een voorstel, maar ik ga geen enorme premium betalen, dus beter om vooraf afspraak over te hebben.