Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Die is leuk, ja. Die ga ik vermoedelihk ook nog eens kopen.

Met pijn en moeite een Saturn kunnen afrekenen vandaag in Amsterdam.

Het feit dat er zo geheimzinnig over werd gedaan maakte het geen fijne transactie.

1 like

Het klinkt alsof je je broek moest laten zakken en vanalles ondergaan :grin:
Ik weet niet zeker of ik het er voor over heb, maar dikke :+1: voor jou!

5 likes

Haha nou zo erg was het niet. De minutenlange twijfel van de medewerkers om aan te geven of ze nou wel of geen voorraad hadden was vrij onprofessioneel.

1 like

Geweldig dit. :upside_down_face: :grin:

Die 250 euro steek ik inmiddels liever in het chiptunen van m’n MX-5. Maar mooi dat je een Saturn te pakken hebt! :ok_hand:

4 likes

Vandaag waren er meerdere op voorraad in Rotterdam. Heb earth, saturn en jupiter langs zien komen. En volgens mij hadden ze er nog wel meer achter, maar die info willen ze niet delen. Jupiter mee naar huis kunnen nemen :partying_face:. Heel vriendelijk geholpen, ze doen hun best om liefhebbers blij te maken.

3 likes

“ik wil er € 250 voor, want dat heb ik er ook voor betaald”

:roll_eyes: :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik zat zelf meer te denken aan:

“Ik gun een andere liefhebber deze knaller ook. Voor een kleine premium hoef jij niet meer te wachten en kun ook jij pronken met dit spraakmakende stuk!!”

900,- ex verzenden en de halfgemeende groetjes uit Brabant

3 likes

Oh, kleine “premium”

golddigger :slight_smile:

1 like

Wat voor bandje is dit?

Artemstraps Sailcloth. Bijna net zo duur als het horloge zelf :joy:

3 likes

Vandaag een Jupiter kunnen bemachtigen in Rotterdam! Iemand tips voor een ander bandje?

7 likes

Leer (bruin) staat er erg goed op.

Dit is echt wat je wil. Staat top

Foto van @Ravvie

18 likes

Bijna gratis :grinning:

1 like

A’dam Swatch store vandaag…. Net niet uitgelachen toen ik vroeg naar beschikbaarheid😖.

1 like

Bij mij schudden ze letterlijk hun hoofd al voordat ik überhaupt de winkel (Rotterdam) in was gelopen en m’n mond had opengetrokken. No joke :rofl:.

1 like

Heeft het nu nog zin om er iets voor openingstijd te gaan staan of werkt dat ook niet meer?

Mijn eerste post op dit forum. Vandaag een mercury in gekocht Amsterdam. Rond 12 uur ging ik langs en zag ik iemand er een passen en die deed gelijk zijn hand achter zijn rug toen ik naar de medewerker liep. Heel geheimzinnig allemaal. De beste man in kwestie keek me aan en vertelde me dat er geen voorraad was gaf me een knipoog en zei kom over 2 uur terug. Toen ik terug was werd de persoon die voor mij stond afgepoeierd met het bericht dat er geen voorraad was. Ik was de volgende en gaf aan dat ik graag een mercury wou. Hij herkende me, en na kort overleg met zijn collega pakte hij er een van achter.

Voor een horloge waarvan ze pretenderen dat het niet exclusief is doen ze wel heel geheimzinnig. Afijn hij vertelde me dat ze nooit aan mensen verkopen die in groepen kopen en dat ze het waarderen als je direct zegt welk model je wilt in plaats van vragen naar de voorraad. Verder waarderen ze het in Amsterdam in ieder geval niet als je met openingstijd bij de deur staat. Meer kans gedurende de dag. Succes allemaal.

6 likes

Wat een klucht, het wordt onderhand een complete wetenschap om zo’n plastic geval te MOGEN kopen. Dat daar nog mensen hun tijd aan willen spenderen, aan deze willekeur van verkopers. Wat mij betreft zoeken ze het maar uit met die dingen, ik moet er geeneens meer een.

7 likes