Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Haha! Gefeleciteerd :+1:
De tofste. Wel snel die band er af. Wat een onding is dat

1 like

Thanks! Het heeft me wat bezoekjes aan de winkel gekost maar de aanhouder wint!

1 like

Maar wel triest dat het op deze manier gaat. Eerder ook al eens nee gehoord en nu eerst ook nee en dan na een praatje (ook niet mijn eerste praatje daar) “gunnen” ze hem je opeens.

1 like

Ik vanmorgen naar Rotterdam geweest en echt om de Moon en Mercury gevraagd. Nee die waren er echt niet meer en die kwamen ook voorlopig niet meer. Ze vroeg wel welke ik nog meer leuk zou vinden. Dit was zeker niet mijn eerste keuze maar ben er toch wel blij mee uiteindelijk. Alleen even een ander bandje regelen :innocent:

Het gaat alleen wel heel erg overdreven moet ik zeggen. Pfff man man voor een horloge. Heel stiekem doen achter de kassa. Smoezen met elkaar over of je hem wel mag geven. En nu moet je ook nog de “gun” factor hebben.

Ik stond te wachten op mijn horloge en er kwam een jongen aangelopen en die vroeg om een Moon of een andere en die poeieren ze af met nee helemaal niks meer! Hij zag er echt niet uit als een handelaar.

Deze heb ik nu en ik ben niet van plan meer om zo veel moeite te doen nog. Ze worden al goedkoper tweedehands (af van de Moon en Mercury dan).

5 likes

Ja ik heb serieus banen gehad waar ik minder op sollicitatiegesprek hoefde dan voor mijn Jupiter. Beetje alsof je de club niet binnenkomt als je ‘de verkeerde schoenen’ aan hebt.

4 likes

Ergens is het toch ook wel grappig dat je een beetje met een strategie die winkel in moet gaan en zorgt dat je in het gesprekje genoeg sympathie oproept dat hij je gegund wordt.
Het is ergens jammer dat ze er zo lastig over doen maar als je ziet wat er in het grijze circuit gebeurd ook wel weer begrijpelijk.
Zou leuker zijn als ze gewoon te koop zouden liggen in de winkel. Maar blijkbaar lukt dat nu nog niet.

2 likes

Yes!

Lekker man!
Welke winkel was je geweest

1 like

Wel top dat de voorraad wat beter wordr

Als ik zo hoor van de “gun factor” denk ik dat ze gewoon heel veel voorraad hebben en ons gewoon in de maling nemen!

Amsterdam. :grin: heb er eigenlijk al te veel over verteld. Ik heb de verkoper beloofd dat ik er verder niets over zou vertellen.
Wat lastig is want ik ben er vet blij mee.

2 likes

Ik heb de verkoper beloofd dat ik er verder niets over zou vertellen.

looney-mrem

1 like

Haha ik wist ook wel dat het onmogelijk zou zijn om die belofte te houden. En dit topic staat jammer genoeg in openbaar .

1 like

34 likes

Wat een kermis! Maar ondanks dat je 2e keus qua planeet is vind ik 'm erg mooi. Rustgevende kleur maar niet te saai.
Wat heeft iedereen toch tegen dat bandje? Hoort er toch wel een beetje bij…

Heb je hem al langer dan 15 min om gehad?

Bandje moet een beetje strak zitten dat beugeltje plat te krijgen. Maar dan zit die eigenlijke iets te strak. Band is stiekem best hard op de huid. Doe je te los zit die hele tekst onder niet mooi in het midden en steekt die beugel uit.

Eergisteren kocht ik een Casio (Royale) AE - 1200WH voor € 29,90. Wat me opvalt is de stevige kunststof kast en de fijne band. Dat de band van de Moonswatch niet erg fijn om de pols zit, heb ik al begrepen uit dit topic.
Nu ben ik benieuwd of de kast van de Moonswatch net zo mooi en degelijk aanvoelt als de kast van m’n Casio:

7 likes

Ai is het zo erg? Single pass NATO of MN style staat 'm wel…

1 like

Ik heb het ronde broertje van deze (ae-1000) en… mwoah. Zijn echt andere beestjes. De metalen deksel van de casio voelt anders, de losse “shroud” om de kast ook. De skeermaster is meer een ding uit een stuk en bioceramic geeft veel minder mee dan whatever casio gebruikt. De Casio is qua prijs/kwaliteit echt een betere deal haha. Bandje is ook beter.

1 like

Dank je wel, ik had dat vermoeden al, maar dat wordt nu bevestigd👍🏻