Voor 50 euro maakt gasgasbones.com een velcro strap die perfect zit:
Haha ja maar die wel mega lomp zijn. Die bieropener als sluiting is groter dan de MoonSwatch zelf zon beetje
Als je de zwarte bedoelt, hij is overgegaan naar die op de blauwe versie.
Ah dat wist ik niet!
Het bandje lijkt gemaakt voor hele dunne polsjes, wat dan weer wat vreemd is voor een 42mm horloge…
Ik heb een dun polsje, en het standaard bandje zat echt heel kut.
Oké dan is het dus voor niemand een fijn bandje Zelf vond ik het bandje niet vervelend zitten, wel heel lelijk staan.
Ik heb ook dunne polsen ongeveer 17,5 maar die beugel zit echt rot aan de zijkant. Er schijnen langere banden te zijn, maar dan gaat de tekst meer richting die 12 uur kant blijkbaar. Ik denk dus dat dan het lange stuk langer is en het korte (vergeten te vragen). Als het korte stuk nu iets langer zou zijn zit het al beter denk ik. Maar ook vind ik de band net te hard waardoor ie in de pols drukt. Ik had er een Barton canvas op en nu een watch steward G Series. Dat zit echt lekker.
Was je van plan om nog een keer terug te gaan dan?
Missie geslaagd, mazzel!
Net in Wenen gevraagd, uitverkocht maar na 15u nieuwe levering of morgen. Heel vriendelijk te woord gestaan.
Verkoper vertelde dat ze veel hebben gekregen afgelopen week en er nog veel komt. Doe er je voordeel mee.
Ff naar wenen iedereen
Net in Rotterdam geslaagd. Kreeg m wel in een Flikflak tas mee omdat als je een beetje pech hebt, ie uit je handen worden gegrist zodra je buiten staat.
rolex praktijken
Net in Rotterdam geslaagd
Welke heb je kunnen bemachtigen?
Jupiter! Heb de Moon al en wil(de) deze nog en de Mercury. Die laatste hadden ze helaas niet.
De winkel in Parijs is een groot drama. Wat een onvriendelijke personeel en nare winkel is dit. Ze lagen er maar waren niet te koop.
Voor mij dus nooit meer een Swatch.
Daarna bij de overburen gekeken bij Tudor, wat een verademing. Respectvol en vriendelijke mensen die vragen stellen en naar je luisteren en goed de klant helpen.
De volgende keer rijd ik gewoon weer naar Parijs voor Tudor. En ja, alles gewoon op voorraad.
Altijd makkelijk
De pro ook?
Je gaat nu Swatch en Tudor met elkaar vergelijken?
Ik had laatst niet eens een zitplaats in de bus, ik ben bij Rolls-Royce gaan kijken, wat een verademing!