Tudor
Rolls-Royce
Tudor
Rolls-Royce
the nekkid watchmaker heeft een sloop een Swatch omega Movement online op YouTube gezet.
Maar het gaat natuurlijk om de hele Swatch beleving, de Parijse ervaring is de druppel.
Tudor is toch de Volkswagen onder de horloges? En de Swatch is het niveau van de flikflak nooit ontstegen, kinder speelgoed.
Is dat de reden dat je er wel één wil(de)?
Oherm menneke toch !
Werd je wel vriendelijk geholpen door het Franse personeel in de horeca?
En ken je de uitdrukking “appels met peren vergelijken” ?
Een 250 euro Swatch vs een Tudor die minstens 12x zo duur is ?
Het is een logica dat geef ik je mee, maar ik vind hem kortzichtig.
En de opmerking
Is gewoon je reinste ongenuanceerde onzin.
Maar dat weet je stiekem zelf ook wel.
Ga ik nu weer genieten van mijn verzameling 007 Swatches.
Btw als Swatch zo k*t is wat deed je dan in de eerste plaats in een Swatch winkel?
Stiekem wil jij er gewoon ook 1 geef maar toe !
Nee.
Maar een Swatch kost gemiddeld zo’n 150 euro en een Tudor zit je al snel op 2500 euro. Dus leuk dat je bij Tudor zo prettig bent geholpen, maar dat is totaal irrelevant voor iedereen die een Swatch wilt.
Of je nu een swatch verkoopt of een tudor, als verkoper kun je wel gewoon vriendelijk naar je klanten blijven!
Bedankt iedereen voor de reacties.
Kan. Moet niet Zeker in een sellersmarket. Ik blaf mijn klanten sinds de Corona schaarste ook af. Vinden ze heerlijk blijkbaar, ze blijven kopen
Ja die liggen daar. En waren beschikbaar, de winkel daarnaast had overigens ook zeldzame modellen los in verkoop. Maar dat merk spreekt mij niet aan.
Dat merk is een beetje vergelijkbaar met de Swatch company
Geloof dat dhr @Shining niet bekend is met
Huh ? Waarom heb je die zeldzame swatches niet meegenomen dan?
🥹
Jeugdtrauma’s door Liegebeest
Heerlijk, mekaar een beetje lopen afzeiken, waar gaat het hier nou helemaal om allemaal?
Toe wees een beetje lief voor elkaar en laat de OmegaXSwatch dinges voor wat het is. Wat een hoop heisa om die plastic dingen.
Stiekem zijn we allemaal een beetje sjagreinig dat we nog steeds geen moonswatch hebben.
En dat reageren we hier als trotse keyboard warriors op zondagochtend op elkaar af.
Sorry
Snap Ik wel
Ik voel een afsplitsing aankomen; “Omega X Swatch MoonSwatch Owners Only“ topic en het “Omega X Swatch MoonSwatch hatende zuurpruimen only” topic.
En daar gaat dan niemand zich aan houden .