Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Nee, is geen “upgrade” :grimacing:

De volgende upgrade is kost chroom spuiten :grin:

1 like

Weet niet of het een upgrade is.

Ik wel. Het ziet er verschrikkelijk uit.

2 likes

Hype of geen hype voor de normale prijs een heel leuk horloge.
Maar dan wel dit model :slightly_smiling_face:

14 likes

Vrijdag in Rotterdam geweest. Toen ik aangaf dat ik geen interesse had om er een te kopen maar gewoon even eentje wou vasthouden vroegen ze welke ik zou willen hebben. Nou geen enkele dus, zelfs met alle hype vond ik het horloge nog tegenvallen. En ik had al geen hoge verwachtingen.

3 likes

7 likes

Disney te gleuve @Auke95 die Mickey Mouse award is voor jou. Je hebt meer ballen dan de ballenbak bij Ikea

3 likes

Hahah dat was totaal niet de insteek. Maar vond het wel vreemd, ik geef aan er geen te willen en toen leek er ineens wat los te komen bij het personeel.

1 like

Haat je ook smurfen?

2 likes

:joy::+1:t2:

1 like

Fixed that for you
ik-haat-smurfen-smurfen

1 like

Tja, men vroeg zich af wat je dan in hemelsnaam kwam doen daar. :joy:

Kijken waar al die drukte om gemaakt wordt😂

:thinking: dat hadden ze daar nog niet meegemaakt ivm de MoonSwatch

“Grijze” prijzen worden steeds minder debiel. Op enig moment droogt het scalpen vanzelf op en kun je weer vrij normaal je gewenste horloge aanschaffen…

3 likes

Day begint bijna op het niveau te komen dat ik er wel gebruik van ga maken, zodat ik zelf niet de moeite hoef te nemen naar een Swatch winkel te gaan. Een paar tientjes betalen voor het gemak hem gewoon aan de deur te krijgen vind ik niet zo erg.

3 likes

Daar zitten z’n tampons in

1 like

De prijzen zakken idd wat af maar helaas niet voor de Moon en of de Mercury!

Wat is er trouwens met de Neptunus? Die kom ik echt nergens maar dan ook nergens tegen…

1 like

die is uit de verkoop gehaald vanwege loslatende verf

Afgevende.

3 likes

Same here. Anders moet ik naar een Swatch winkel rijden en parkeerkosten betalen met het risico dat ze er op die dag niet liggen.

Wat we alleen tegenhoudt is dat ik de Jupiter of Pluto (die mijn voorkeur hebben) niet zelf heb gezien en gevoeld, maar als risico een teleurstelling als ik eentje in mijn handen krijg. :sweat_smile:

1 like