Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Kijk uiteraard wel goed uit voor fakes

1 like

Toch even langs de winkel gaan en vragen of je mag passen. Dikke kans dat ze het dan meteen aan je verkopen ook.

1 like

MN strap incoming voor de Mars.

14 likes

De Utrechtse Heuvelrug🤗

Net in swatch rdam een moonswatch live gezien. Er is echt weinig aan, snap nog minder van de hype dan voordat ik hem in mijn handen had.

1 like

Oh… Dan hebben we ons collectief vergist. Goddomme en ik dacht er nog wel zo blij mee te zijn.

Balen dit

21 likes

Oh… Dan hebben we ons collectief vergist. Goddomme en ik dacht er nog wel zo blij mee te zijn.

:grin: whaha

1 like

Als jij er blij mee bent dan is dat toch hartstikke mooi.

1 like

Nee de lol is er nu wel vanaf.

Iemand een MoonSwatch kopen voor een belachelijke premium?

1 like

Ik heb je rekeningnummer nog.
260 doen?

Voor die band? Akkoord

1 like

Vriendin vanmorgen eentje op kunnen pikken in Rotterdam. Ze had de indruk dat er zat op voorraad was.

10 likes

Dankzij @RuhleR heb ik morgen een Saturnus incoming!

Ben benieuwd!

2 likes

Oh, ja sorry. Was niet mijn bedoeling. Wel mooi dat je zoveel waarde aan mijn mening hecht

Nja sinds 2018 lid. Dat zegt wel wat toch? Dan mag je mensen hun mening wel zwaar gaan wegen.

Oh is dat ook een dingetje? Ik kijk meestal of ik vind dat iemand iets zinnigs zegt ipv hoe lang ie al iets aan het zeggen is. Maar zal wel een generatiekloofje zijn.

3 likes

Haha ohja. Damn. Al bijna 10 jaar hier…

Maar, wel met een plastic horloge als kroon op mijn horloge carrière

14 likes

Mooie combi zo. :ok_hand:t3:

1 like

Ach Picasso zei ook dat ie z’n hele leven bezig was om weer te leren tekenen als een kind. Fijn dat ik in ieder geval nog ruim voor mijn vijftigste weer terug ben bij de plastieken Swatch waarmee het allemaal begon.

2 likes

Soso, I’m impressed

1 like