Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Altijd als ik in BXL ben vergeet ik de Swatch Store even binnen te lopen … afgelopen weekend wel bij Pascal Karp binnengegaan. Een vintage dealer, hij had een stukje van zijn etalage met 50% korting, daar lag een mooie Pontiac Chrono en die was toch nog steeds 450€ …

Wel een bezoekje waard, hij heeft wel mooie koopwaar

https://pascalkarpwatchesexpertise.com/

Deze is te ruil tegen een echt horloge! #plasticsucks

12 likes

#plasticsucks

Gelukkig heb je niet de blauwe

Painful-whiteish-blue-tongue-discoloration-caused-by-cold-air-followed-by-normal-colour~3

1 like

:joy:

Ben inmiddels wat overeengekomen, bedankt voor de aanbiedingen. Een andere gelukkige mag deze krasvrij proberen te houden😁

1 like

Nog steeds blij mee… En geeft allang niet meer af is alleen de eerste 2x dat je hem draagt.

Blijft toch een lekkere combi zo gewoon leuk voor erbij en draagt lekker licht.

9 likes

Ik vind het een mooi horloge maar veel te kwetsbaar voor mij. Nu weet weer ik waarom ik voornamelijk tool watches heb.

De eerste beschadiging zit al op de lug rechtsboven. Ik heb hem al vier dagen.

6 likes

Ook geslaagd in Rotterdam voor de prachtige Jupiter! Band draagt eigenlijk verrassend lekker. Maar gaat denk ik toch een ander bandje op om hem iets anoniemer te kunnen dragen. Zou bruin leer hem staan?

image|375x500

1 like

Ik ga deze steeds meer waarderen. Cool die Mercury :sunglasses:

1 like

Nice! Hoop dat ik ooit nog eentje tegen kom. Nu gaan ze nog voor €1500+ :sweat_smile:

1 like

Mijn nieuwste aanwinst! :heart_eyes:

19 likes

Er is dus duidelijk progressie te zien in de beschikbaarheid. Toch nog maar eens terug naar de winkel gaan :slight_smile:

1 like

Ik heb er zonder al teveel moeite inmiddels 3 gekocht. Mars, Jupiter en Sun. Leuke, draagbare zomerhorloges. Zou graag nog een Mercury en vooral de Neptune halen. Echt een mooie diep blauwe kleur. Vind hem vooral gaaf op een blauwe NATO strap. Jammer dat ze volgens mij tot op heden niet meer zijn geleverd door de color bleeding.

3 likes

We zullen het met de winkels moeten doen. Horloges gaan niet online verkocht worden.

https://www.watchpro.com/swatch-group-ceo-dashes-hopes-that-moonswatch-will-be-sold-online/?utm_medium=push&utm_source=notifications&amp=1

Die prijzen zullen zeker niet meer zakken voor de Neptune als ze niet meer beschikbaar komen…

Mag ik vragen waar je dat bandje heb gekocht? :innocent:

Zeker. Maar ik heb hem niet gekocht.
Hij is van @Ravvie

1 like

In Rotterdam neem ik aan?

1 like

Daar komt hij inderdaad vandaan :grinning:

1 like

@moon2009 Watchbandit. Groene sailcloth.