Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

En wat is de tactiek? Vragen of je mag passen?

1 like

Krast wel makkelijk zeg! Zou niet weten wat ik geraakt heb in de afgelopen 18 uur haha, maar de eerste paar zitten al in het scherm.

5 likes

Thanks!

Dat plexi is inderdaad krasgevoelig. Polywatch werkt ook niet echt (bij mij).

Begrijp ik goed dat het meeste succes hier in Rotterdam is laatste tijd?

Er zijn maar twee verkooppunten dus de kans dat mensen er een in Rotterdam scoren is idd vrij groot. :rofl:

1 like

“It’s a carefully produced Swiss Made watch and not a commodity.” :joy:

Jammer dat hij niet online komt. Zou me nog best een grappig horloge lijken voor de heb, maar ga er toch geen 2 uur voor in de auto zitten en dan op de kans dat er geen is.

1 like

Ik vind dat ook zo’n onzin uitspraak. Verkoop dan geen een van je horloges online ipv alleen degene die mensen daadwerkelijk naar je winkel heeft laten komen.

Ik woon zelf in Amsterdam dus ben een korte fietstrip verwijderd van de Swatch winkel maar moet zeggen dat het hele geheime gedoe om de verkopen die je leest mij er tot nu toe van heeft weerhouden om naar die winkel te gaan.

Lijkt me leuk om ze te kopen maar het gezeik eromheen is natuurlijk te absurd

1 like

Ik had precies hetzelfde met mijn Saturn. Dikke kras, maar geen idee wat ik heb geraakt :smiley:

1 like

Zelfs met je t’shirt over het plexiglas aaien en je hebt haarlijntjes :persevere:

1 like

Mooi ding!!!

goed dat er een beetje beschikbaarheid is in de winkels. Minder goed dat ze (nog steeds) niet online komen. Vanuit Zui-Limburg gewoon niet te doen om er even eentje te halen.

Mocht er iemand een Mercury over hebben en aan de straatstenen niet kwijt komen dan houd ik me aanbevolen.

Niet toegestaan om dit te plaatsen @H47

Geen merknaam staat erop

Ok wist ik niet

Het zijn fakes

vkgaGr_-_400x400

Daar staat het hier vol mee :rofl:
Dacht dat zonder merk wel mocht.

Iedereen urineert bij de overburen door de brievenbus. Dacht dat het mocht.

Dit mag wel :rofl:

s-l500 s-l500w

4 likes

10 minuten uit de doos! Leuk ding!!

5 likes