Ga volgend jaar wel een keer langs als er gewoon een bak met doosjes staat met een 1 plus 1 gratis bordje erboven. Wil er graag een maar ga niet zo’n achterlijk spelletje spelen of ze wel of niet m’n 250 euro willen aannemen. Komt tijd komt raad.
Niet met een doekje of watje maar met je duim goed druk zetten werkt redelijk. Niet zo makkelijk als op Hesalite maar het kan wel al duurt het 3x zo lang.
Succes, in september gaan ze uit de collectie.
Bron?
Swatch store Amsterdam zeiden ze dit.
Als dat zo is, zijn ze uiteindelijk toch wel limited.
Of ze moeten nu hele grote aantallen gaan leveren.
Ja precies dit.
Als dat zo is… Dan heb je dus niks aan de beloftes van swatch.
Ze komen online!
Oh grapje.
Ze zijn niet limited. Ze blijven, iedereen kan ze kopen!
Nou, vandaag niet hoor. Net geweest en geen voorraad…
Swatch store Amsterdam zeiden ze dit.
Is echt totale onzin
Bron?
Swatch Rotterdam
Hoe vaak ga jij langs dan bij de Swatch Store dan ?
ik heb er net een Jupiter opgehaald om 13:00 en heel de kast lag vol, dan doen ze selectieve verkoop zeker
Tsja. Wat mij betreft mogen ze hem houden in dat geval. Koop wel wat anders van m’n geld….
Haha ik ben er ook klaar mee in Rotterdam. Voordat ik die winkel al in ben en een praatje heb gemaakt schudden ze allemaal al nee.
Er zijn er echt voldoende op voorraad. Je moet je niet weg laten sturen.
Als je om 18:00 nog steeds in die winkel staat krijg je echt wel een mercury mee.
Ik begreep dat ze ook geen makkelijk leven hebben momenteel. Veel bedreigingen en rare taferelen richting de medewerkers. Het personeel is MoonSwatch moe.
Maar dat selectief verkopen is tricky. Wie “gun” je het wel en wie niet? En waar baseer je dat op?
Ik ben het hier uiteraard zeker niet mee eens. Maar met zo’n belachelijke policy speel je dit soort reacties helaas wel in de kaart.
Daarom is het tricky. De medewerkers moeten dealen met de slecht geplande processen van bovenaf.