Gewoon ophalen dat ding! Mooi is hij echt wel.
Ik waardeer het meedenken maar uren wachten in de winkel om een product te mógen kopen? Nee dat ga ik niet doen. Als vriendelijk groeten en netjes vragen of iets op voorraad is niet ‘genoeg’ is houdt het een beetje op vind ik. Lijkt wel alsof ik een Rolex probeer te kopen.
Ik zie een krasje. Wegdoen dat ding!
In de nieuwste Armband Uhren staat een heel artikel, waarin vermeld wordt "Aber wie gesagt sind die elf Modelle ja nicht limitiert, und sollen nach und nach alle Interessenten zum Zuge kommen.
En over de "spaarzame productie: … “ein von Machinen produziertes Massenprodukt, bei dessen Herstellung keine menschliche Hand eingreift”
Een kras? Kut! Ik doe hem weg voor 1/3de van de list prijs, ik hoop dat ik er nog vanaf kom.
Hij kreeg het toch echt uit zijn mond.
Vaak want ik zou graag nog een Moonswatch willen. Helaas blijkt dit lastig.
Nahja als ik het hier zo lees is er in Rotterdam regelmatig voorraad en geeft men tegenstrijdige informatie tov wat jij zojuist verkondigde.
Dus tracht even beeld te krijgen wat er nou het meest geloofwaardige verhaal is in deze.
Ik ga in ieder geval minimaal eens per week langs en maak altijd een praatje. Helaas nooit voorraad… De mededeling dat in sept de collectie stopt is van ongeveer een maand geleden en hij is door twee werknemers gedaan. Dus ik ging er vanuit dat dit waarheidsgetrouw is.
Denk dat men de mensen even aankijkt. De verkoopster die mij heeft geholpen was daar heel duidelijk over, en in de tijd dat ik daar in de winkel was werden er 3 mensen het bos ingestuurd
Ja klopt. Al lees ik steeds vaker dat het blauwe stofje na 2 dagen niet meer loslaat dus hopelijk komen ze weer snel beschikbaar!
Dat is toch heel flauw? Terecht geïnteresseerde mensen die afreizen naar de winkel voor een horloge dat ze mooi vinden de deur wijzen omdat hun gezicht je niet aanstaat? Ben jij vandaag in Rotterdam wel geholpen aan een Moonswatch?
Van mijn gezicht moet ik het niet hebben …
Maar toch, horloge is tegen een woekerprijs al op weg naar een nieuwe eigenaar.
p.s. en dat klittenbandje valt best wel mee.
Ik vind die rode super cool deze zou ik wel willen op marktplaats bijna een keer gekocht maar die wijzer stond net over de 12 dat kan ik niet aan
Aber wie gesagt sind die elf Modelle ja nicht limitiert, und sollen nach und nach alle Interessenten zum Zuge kommen.
“ein von Machinen produziertes Massenprodukt, bei dessen Herstellung keine menschliche Hand eingreift”
Ik spaarde paaltjes bij Duits man, wat zeg je allemaal
Als er een bonnetje bijzat had je ‘m onder garantie kunnen omruilen in de winkel.
Met een s2000 doe mij die maar
Op eens weetje het je wilt toch een Rolex