“The Speedmaster Moonwatch model, which retails for about $7,000 and is lionized for being the first watch worn on the moon, increased sales in Omega stores by more than 50% since the launch of the $250 MoonSwatch in March, Swatch Group AG CEO Nick Hayek said in an interview at the company’s headquarters in Biel, Switzerland.”
Kom maar brengen 250 + baklava + Turkish tea.
Super idee. Zo voorkom je resale.
Of toch niet?
Zou mooi worden. Dat gaat hen geen zak aan. Al steek ik hem buiten de store in brand, ‘t is mijn klokje.
Benieuwd hoe ze reageren als ik “NIET UITGEVEN” op de briefjes van €50 schrijf waarmee ik betaal.
Haha, wel mooi dat iemand dat dan ook schaamteloos erbij op de foto zet in zn advertentie
Nou dat is nog eens top! 3 moonswatches en een band samen voor EUR 400,- ik aanvaard je aanbod graag!
Hahaha! Heeeel scherp
Precies dat dus. En iemand die hem wil hebben boeit dat waarschijnlijk ook niet. Bij hem staat wel zijn naam op de bon lijkt het, bij mij niet.
Ok, ik zal je er niet aan houden als je de moon aan mij verkoopt!
@Watch2Morrow jij hebt zo’n arm die van een jongen van 11 of van een man van 56 kan zijn. Complimentje hoor. Smeer jij er van die vochtinbrengende hydraterende havermoutzalf met plantextract op?
Bedankt lieve Sander. Ik gebruik geen creme oid maar drink gewoon veel water
Als ik de Moon verkoop dat bij deze de belofte dat ik jou als eerste benader
Vanmiddag langs gewees (Amsterdam)t, helaas geen mercury of jupiter beschikbaar. Advies was gewoon proberen
Bij veel mensen om de pols lijkt het echt een aardig grote klok, ik vind hem op mijn pols een beetje ielig jammer vind ik het.
Veel water drinken Marco
Ik heb geen moonSwatch, maar kan ik wel voor de thee komen? Ik vind Turkse thee geweldig.
Als ik alles zo eens lees is de hype al aardig aan het afzwakken, moest destijds al lachen dat men een dag van te voren al voor de winkel gingen liggen. Maar goed die hebben ze dan wel weer voor €250,00. Misschien een beetje vloeken in de kerk, mijn ding is het niet maar gun iedereen die er blij mee is zijn plezier
zodra ze online te bestellen zijn dan koop ik er zeker 1. Los van de hype zijn het coole modellen. Maar ga niet op de gok ergens heen.