Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Eddio in Rotjeknor zijn er toch wat op voorraad? En anders een leuk dagje Rotterdam, kan je de Euromast in en zwaaien we even naar elkaar :wink:

Zonder off-topic te gaan pas ik zowiezo voor een bezoek aan 010. Zoals gezegd wacht ik wel tot ze gewoon online te koop staan of bij alle Swatch stores.
Geen haast.

1 like

Ze komen niet online te koop.

Had hem ook wat groter verwacht.
Komt misschien ook een beetje door mijn Tudor LHD dat is best een flink horloge.

1 like

:rofl: :rofl: die eeuwige discussie 020-010 en dat terwijl in beide steden hele goede AD’s zitten :wink:

1 like

:wink:

Ware grootte als de Omega, er zijn toch ook wel grotere omega’s ? of is dit het. het klinkt groot maar ze ogen klein, imho

Dan is dat helaas hun gemiste verkoopkans… :grin:

Yep, de Speedy moonphase en DSOTM, enz zijn 44.25mm. De normale Speedy’s zijn 42.

En als je echt gek wil doen kan je nog de ultra deep kopen met 45.5mm en 18.1mm hoogte.

1 like

image

10 likes

Zou dat het zijn ? :slight_smile: niet teveel dan hoor anders staat het zo gek met mijn 1.90m lang en te dunne polsjes.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-07-08/omega-moonwatch-sales-surge-after-cheap-swatch-version-goes-wild

Ik was net bij de winkel in Amsterdam. Ze vroegen wat ik zocht: Earth.

Ja meneer toevallig hebben we de laatste beschikbaar. Verder is alles op :roll_eyes::joy:

Het is gelukt maar wat een moeite voor een Swatch

8 likes

Hahaha, nu komen er mobiele verkooppunten “die bewegen zoals de planeten”.

Debieler moet het niet worden.

Het is gemakkelijker op en neer naar de maan te fietsen dan een Mercury of Moon te scoren

1 like

The customers are queueing, they are queueing!!

2 likes

Das meneer Kern, die heeft heelemaal niks met de MoonSwatch te maken

1 like

Je hebt gelijk, de Swatch group doet niet aan selling dreams

Dat zeg ik niet.

Ik zeg alleen dat je de verkeerde ceo voor je hebt

Het was een verwijzing naar deze presentatie. Niet zozeer specifiek over Omega, maar hoe de hele industrie werkt.

1 like