Ah zo
Ook ik heb een Moonswatch weten te bemachtigen. Tijdens een wandeling door een Franse winkelstraat werd er een hekje neergezet voor de Swatch-winkel. Uiteraard wel een vermoeden wat hier aan de hand was, en dit vermoeden werd bevestigd door het winkelpersoneel.
Uurtje in de rij gestaan en uiteindelijk, na beperkte keuze tussen Sun, Earth en Jupiter, met het beige exemplaar naar huis gegaan.
In Frankrijk dus geen gedoe met ballotage oid. Bij nieuwe voorraad gewoon een hekje voor de winkel en netjes achteraan aansluiten voor iedereen die interesse heeft. Prima systeem als je door geluk op het juiste moment op de juist plek bent, zoals ik!
Zoals gezegd voor de Jupiter gegaan, omdat ik hier wel wat leuke combinaties met bandjes voor in gedachten had. Bij thuiskomst gelijk wat geprobeerd en voor nu wel erg blij met onderstaande combi.
Lekkere zomerse combi
Erika’s MN is binnen.
Beter dan de door Swatch geleverde band
Ohh meid wat goéééd!
Blij te zien dat het een beetje begint te lopen, maar het gaat me nog veel te stroef. Ik wil gewoon een Jupiter, zonder gezeik en/of moeite. Dat gaat dus niet zomaar gebeuren, jammer dan.
Precies dit, maar dan de Mercury aub
Die linker is mooi!
Heel cool die Mars, echter is de net niet gecentreerde chrono wijzer voor mij wel echt een dingetje
Hij lijkt wel bijna een vijfde/ 1 streepje off. Is dat dan niet te kalibreren of gaat de chrono wijzer per seconde?
Als je de chrono een paar keer gebruikt lijkt de wijzer zich soms ook langzaam te herstellen naar het midden… Maar dat is niet altijd zo. Is wel een beetje jammer. Ik geloof dat dit uurwerk wel een soort van gecalibreerd kan worden. Gelukkig staat de ‘Ekte’ speedy wel goed
Ligt het aan mij of worden er veel minder Mercury en Tiffany’s uitgeleverd? Zie steeds die anderen.
Dat is ook het tweetal waar ik op zit de azen…
Over een tijdje kunnen we dus met een beetje geluk een MoonSwatch scoren. Ik vind de earth en Pluto varianten wel geestig.
Als ik het hier lees lijkt het inderdaad alsof ze alleen regelmatig de pluto, jupiter en earth in voorraad (zeggen te) hebben. Was ook al zo toen ik twee maanden geleden in de winkel stond.
Niet leuk op deze band?
O jawel hoor. Maar ik kreeg een Meiland gevoel bij je post
Ik kijk nooit maar snap hem nu na even op Google te hebben gekeken.
Is met een c