Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Mini pol voor de leuk. Mars inruilen op een Mercury?

• Inruilen
  • Mars houden
  • Mercury erbij nemen

0 stemmers

1 like

D: Mars houden en orginele Speedy erbij kopen :grin:

1 like

E: De Mars aan Martijn verkopen :sunglasses:

5 likes

Voor de 12e keer? Nah.

1 like

Vanmiddag in Rotterdam kon ik gewoon een Jupiter meenemen. Ik vond deze tegenvallen dus voor de Earth gekozen.

17 likes

Tuurlijk, altijd eerst naar de afvoerput van nederland

1 like

Nog even verder gaan met de hype in plaats van online beschikbaar te maken.

1 like

Logisch. Want in de rest van Nederland is hij al goed verkrijgbaar…. Man man man.

Beetje moeite doen helpt bij de beleving. Anders zou ik nooit 250 piek hebben uitgegeven aan een plastic quartz met een bedenkelijk bandje. Nu vind ik hem heel tof!

5 likes

Cool bandje! Welke is het?

Ik vraag me dan alleen af waar in Amsterdam of wordt dat nog bekend gemaakt? En, hebben ze dan wel Genker stock of is dit weer een groot marketing fiasco?

Rustaagh…
Komt vast ook wel een keer een Fiatje naar Appenkutteveen…

2 likes

Wel een goede keuze trouwens zo’n Fiat 500 :+1:t3:
Passen zeker genoeg MoonSwatches in om voor eens en voor altijd iedereen te voorzien :crazy_face:

Mag Utrecht ook gewoon? :sweat_smile:

Dat zal de voorraad in een Fiat 500 niet trekken denk ik.

Nee, dan is Amsterdam met alle toeristen een betere plek :joy:

Gooi dat ding gewoon online. Ik ga nog steeds niet op de bonnefooi naar Amsterdam of Rotterdam rijden.

Die zomertoer wordt gebracht als een extra koop mogelijkheid, maar het marketing apparaat van de Swatch groep blijft draaien op volle toeren. Die Fiatjes rijden echt niet rond om iedereen van een Moonswatch te voorzien.

Tot zover de open deuren.

4 likes

Amen :pray:t2:

1 like

Voor zover ik begreep komen ze niet online in de verkoop.

Is dit nog steeds gaande?

2 likes

Zoonlief, die heel graag de Mars wilt, bij de winkel in Parijs. (Waar ze niks hadden overigens).

5 likes