Ze melken lekker verder ja.
Zelfs aan hem wilde ze geen Mars verkopen? Dat vind ik nou zielig.
Had mooi bij z’n pet gepast!
Vreselijke hype, snel doorkarren die handel
Ze zitten helemaal niet te wachten als er nog eens een vloedgolf aan online vraag bijkomt. Swatch draaide al een tijdje verlies met al die winkels op dure locaties. Die verkopen echt zoveel als dat ze kunnen.
Pffff. Hoeveel kopjes koffie heb je daarvoor moeten doen? Bloemen en bonbons voor de verkoopsters ook?
Alleen wat ondeugend handwerk
Je doelt daarbij op die leuke verkoper toch
Verkopers. Ik wilde een specifiek model, dan red je het niet met 1
Ach het was wel een belevenis in 010
Heel goed voor mijn ego dat de verkoopster dusdanig onder de indruk was van mijn charme dat ik uit 3 exemplaren mocht kiezen!!!.
Ik heb oprecht het vermoeden dat dit een belangrijke factor is. Ze vroegen mij gister om mijn top 3 en ik mocht ook uitkiezen. De Moon is wel een lastige. Daarvoor moet je bereid zijn de “charme” van @Drebin in te zetten.
Nou ze hebben niks bij zich. Ze vragen alleen of je een foto wilt maken en wilt posten op Instagram.
Meine Gute wat een treurnis
Ik zeg eerlijk. Ik heb mijn best gedaan door af en toe tijdens sollicitatieronden in Rotterdam mijn puddingbuks te laten zien en door telefonisch met regelmaat mijn charmes over te brengen. Zonder effect. Ze steken de mercury maar mooi tot aan de endeldarm overdwars in hun kontgat. Ik ben er klaar mee.
Wat schuift dat?
Vraag dit voor een vriend btw.
Ik zei ook al tegen die vent; je denkt toch niet dat ik dat ga doen zonder dat ik er een kan kopen
In Krakau liggen ze voor het oprapen. Hier zie je dagelijks de jeugd om 10 uur in de ochtend voor de winkel staan om er een te scoren en zeer waarschijnlijk meteen te verkopen. Zeer spijtig voor de liefhebbers die het horloge wel waarderen.
Oh hilarisch, een nieuw hoofdstuk aan deze achterlijke gekte…
Deze toevoegingen aan het verhaal maakt het voor mijn horloge voor mij steeds leuker.