Komen nog platform en verzendkosten bij…
Zoiets ja. 50-100 luiheidspremie vind ik ook meer dan redelijk. Laten we hopen dat dit de resellers ook thuis gaat houden.
StockX is wel aanzienlijk goedkoper geworden mbt import en verzendkosten sinds ze een distributiecentrum in Eindhoven hebben geopend. Scheelt erg in vergelijking met daarvoor. €80-100 voor verzend+import kosten was eerst heel normaal voor een paar schoenen, nu geloof ik maximaal €15
Plottwist: de resellers zijn medewerkers van de Swatch store.
Ik zie die gasten wel elke dag in dikke Porsches aankomen. Vroeg me al af waar ze het van deden.
Dagje dragen en je ziet eruit als een smurf?
Chef marketing doet zn best
Nee hoor is alleen de eerste 2x…
Vandaag een Jupiter in Rotterdam gehaald. Heb kort in de voorraadkast kunnen spieken, énorme voorraad. Doe er je voordeel mee!
Ja echt? Wat een grap eigenlijk.
Ben benieuwd, veel voorraad van een aantal soorten? Of van alle 11 iets?
Ik fiets morgen is in Amsterdam langs
Serieus? Kon je ook de modellen een beetje zien?
En, moest je veel charme in de strijd gooien/moeite doen of viel het mee? Ben erg benieuwd!
Ja er komt nog 20 euro bij. Voordeel is dat StockX de echtheid garandeert. Want op marktplaats worden al weer fakes verkocht.
Ik heb wel eens meer verdiend met 15 uur werken
Ik hoor en zie allen maar earth, jupiter en saturn voorbij komen. Lijkt wel of ze alleen die restocken of is dat gewoon toeval dat alle heren hier een van die 3 specifiek willen hebben?
Pak wat je pakken kan
In mijn geval toeval. Ik zag de Earth bij iemand anders en vond deze onverwachts tof. Dit was mijn eerste keuze. En Jupiter 2e. Ik begreep wel dat sommige uitvoeringen niet op voorraad waren, zoals de Moon en Mercury.
Is er iemand hier die zowel de Jupiter als Saturn variant heeft? Of naast elkaar heeft gezien? Ben benieuwd naar hoe verschillend de kleur van de kast is…