Thanks voor de foto! Ben erg fan van de Saturn. Hopelijk kan ik die ook binnenkort ergens kopen. Al bevalt de kleur van de Jupiter me wel beter, denk ik.
Net in rotterdam geweest.
Drie soorten op voorraad, maar niet mijn top 3 (Uranus, merc en moon)
Dat vond ik persoonlijk dan weer tegenvallen. Dat zal met mijn huidskleur (RAL9001) te maken kunnen hebben. Viel een beetje weg op mijn pols.
Welke hadden ze liggen?
Ik heb geen idee.
Dit is hun nieuwe drempel tegen scalpers.
Je mag zeggen wat je wil hebben, als ze dat niet op voorraad hebben “no sale”
Ik mocht wel een Jupiter passen (dus die was er ;))
Oke, follow up op mn bericht van gister.
Vanmiddag in Amsterdam langsgeweest. Liep een man met een dichtgeniet tasje weg.
Ik heb even met de jongen die er werkte gepraat en liet weten waar ik geïnteresseerd in was en dat dit voor mij de eerste keer was dat ik er de moeite voor had genomen.
Zijn advies, probeer het vaker is, je woont toch in de buurt…
Ik heb hem bedankt en ben weggelopen.
Lijkt mij leuk om eentje aan een vriend van mij cadeau te doen voor z’n verjaardag in Augustus maar dat gaat er zo te zien niet van komen. Ben er na 1 keer wel klaar mee om als een soort test in aanmerking te moeten komen voor een horloge van de desbetreffende kwaliteit.
Daarna wel even naar de Seiko winkel gelopen en daar wat mooie nieuwe releases gepast, heel tof. Voor de Moonswatch koop ik er wel is eentje ergens anders.
Welke zoek je dan?
Mars en Jupiter denk ik. Jupiter is denk ik wel het meest veelzijdig maar vind de Mars wel het uniekste
Omdat die stomme dingen nog steeds niet te krijgen zijn mijn eigen Moonswatch maar gemaakt:
Met dank aan @meisink voor de kekke band
Iedereen die ooit nog zegt dat de Speedy op elke band kan laat ik deze foto zien
Ben wel benieuwd waarom het lijkt alsof ze die modellen minder produceren. Met name de uranus zie je eigenlijk nooit langskomen hier.
In Toronto geen modellen op voorraad in de swatch winkel…
Ik zag in ieder geval de Jupiter en Saturn. Van de Jupiter lagen er tientallen.
Gesprekje van 5 minuten over de wachtrij bij de release (ik was die optimist die dacht om half zeven ‘s ochtends eeen van de eerste ter plaatse te zijn) en de mislukte pogingen in Amsterdam. Vriendelijk dame, die vroeg inderdaad naar m’n top drie. Zit daar een voorraadmodel bij, dan mag je volgens mij meteen door naar de kassa.
Blijft deze flauwekul nou doorgaan en doorgaan, welk normaal denkend mens laat zich door een ballotagecommissie halen om een plastic horloge te MOGEN kopen.
Als ze vervolgens gratis te krijgen waren, zou ik me hier nog niet aan laten onderwerpen. Waar blijft je eigenwaarde, hoe eager kun je zijn?
Is toch lachen man, kunnen sommige mensen gewoon weer even ouderwets zuur lopen doen op het forum
Blijft een geinig stukje plastic.
Ik heb hem geruild tegen mijn Patek met een kleine bijbetaling van mijn zijde.
Scheelt in de rij staan
Jupiter en Sun momenteel op voorraad in Rdam. Mogelijk ook nog andere versies, maar deze weet ik zeker.