Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Het is ook heel lastig om Uranus te zien

1 like

Toffe combo!

2 likes

Thnx! Denk dat dit de beste Mars strap is.

12 likes

Wees maar blij :rofl:

1 like

Vandaag in Amsterdam geweest, enige voorraad die in de winkel stond waren de Earth en de Pluto, na een leuk gesprek te hebben gehad met de medewerker aangegeven dat ik de Jupiter erg gaaf vond. En ja hoor, deze kon hij aan mij verkopen. Echt ontzettend blij met de aankoop, nu nog een ander bandje

5 likes

Ps. Ja de sticker gaat er later wel af

Erg mooie aanwinst :heart_eyes:

1 like

Laat maar zitten. Die glaasjes schijnen nogal gevoelig voor krassen te zijn.

Zie het als een screenprotector op een dumbwatch.

1 like

Ik ben toch benieuwd voor hoelang scalpers geïnteresseerd blijven in dit horloge. Ondertussen via StockX ligt de gemiddelde resellwaarde voor zo’n 350-380… Tuurlijk, het is makkelijk verdiend, maar betwijfel of ze na afstaan van commissies nog veel overhouden.

Laten we maar hopen dat ze snel beschikbaar worden… en meer kleuren dan alleen Pluto en Jupiter :sweat_smile:

Voor een scholiertje toch nog een aardig bedrag.

1 like

Las op de Swatch site dat er een uitbreiding is op het aantal ‘selected stores’.
Helaas in NL geen verkooppunten erbij gekomen.

1 like

Hij geeft ook een beetje licht wanneer je van buiten komt :upside_down_face:

15 likes

Lijkt er op dat ze toch wel vanuit de autootjes gaan verkopen. Kwam dit op insta tegen.

2 likes

Iemand suggesties voor straps voor de Jupiter? Zag al een hele toffe groene sailcloth in dit topic, iemand een idee welke dat was?

Jazeker. Dat is de Watchbandit sailcloth

8 likes

Dat is hem inderdaad, thanks!!

Geen voorraad in Adam. Ik kom er nu al maanden minstens één keer per week, elke keer slecht nieuws en meestal een slechte smoes. Dit keer kreeg ik te horen: “we weten nooit wat voor kleuren we binnen krijgen, maar in ieder geval niet de mercury die je zoekt”. Zonde dat dit zo moet lopen.

1 like

https://erikasoriginals.com/mn-straps/sahara.php

1 like

Voor @Oni

8 likes

Heel toffe foto!
Welk bandje was het ook alweer… dan bestel ik een grijze.