Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Grazie!

Cheapnato MN :ok_hand:

5 likes

Wat vinden we er van?

Merc met Moleskin. :ok_hand:

20 likes

Meh. Deze is beter :point_down:

#blackhardware

5 likes

Zeker!!!

Moleskin

Toch knap hoe ze die kleine huidjes aan elkaar naaien

2 likes

Deftig voor een moonswatch, maar staat zeer fraai :ok_hand:t2:

1 like

Blijkbaar onder een steen gelegen. Topic gelezen. Ik wil een plastic Moonswatch. Shit.

3 likes

Voor iemand die Altijdoptijd heet vind ik dit wel een hele komische uitspraak. Als je echt Altijdoptijd was geweest had je maanden geleden als eerste voor de deur gelegen in plaats van onder een steen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

10 likes

Dat had Jurk wel heel fijn gevonden :sweat_smile:

3 likes

Zeker. Ik wil noooooit meer de eerste zijn bij dit soort dingen. Wat een hoop werk.

2 likes

Niks tegen in te brengen. Haha :joy:

2 likes

Ik heb ze allemaal eens zitten te bekijken, Venus is de enige die het moet doen met Tachymetre in plaats van Tachymètre?! :sweat_smile:

1 like

Ton-sur-ton vandaag.

34 likes

Wauw, dit is de eerste keer dat ik onder de indruk ben van de MoonSwatch! Top combinatie!

3 likes

Zal tijd worden. Echt overgewaardeerde plastic zooi.

3 likes

Volgende keer maar de azijn laten staan…

1 like

Hahahaha. Was echt helemaal lijp toen hij uitkwam.Maar na hem in handen te hebben gehad en de QC issues te hebben gezien is dit horloge echt geen 250 euro waard. iedereen die dat wel beweert moet even zijn roze zonnebril afdoen. Ik neem nog een slokkie azijn. Proost.

4 likes

Het zijn hele leuke modellen, maar als je voor minder een stalen Seiko met automaat kan krijgen, dan krijg je niet echt waar voor je geld inderdaad. Maar ja, dat is helaas niet hoe het werkt in de horloge wereld. Het gaat grotendeels om de naam en hype.

2 likes

:yawning_face:Haten op wat je niet weet te bemachtigen. Als iedereen dat zou doen wordt het een droevig forum.

8 likes

Ik vind het een super geinig ding. Je moet gewoon accepteren dat de moonswatch makkelijk krast. Iets wat natuurlijk op je zenuwen kan werken wanneer je sapphire bent gewend. Merk dat ik er zelf nog moeite mee heb om het te accepteren.

1 like