Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Die van mij heeft ook al de eerste karaktertrekken meegekregen.het boeit me niet zoveel. Leuk ding.

1 like

Maar dan loop je wel met iets om je pols dat niet om aan te gluren is ……

2 likes

Sneu dat het zo vaak nodig blijkt om andermans keuzes af te zeiken terwijl het nu juist de diversiteit is die het interessant maakt.

8 likes

Ja precies, mijne heeft ook al hele kleine krasjes maar moet het gewoon accepteren

1 like

Dat kan je letterlijk over elk horloge zeggen :smile: Smaken verschillen.

Maar goed, het is al honderd keer besproken, de kwaliteit is niet goed, maar het zijn leuke modellen voor er bij en (bijna) iedereen wilt er een (waaronder ik).

3 likes

#metoo

Ik zag dat in China er al releases zijn met keramisch glas tegen de krassen :sweat_smile:. Mag het eigenlijk niet zeggen maar overweeg toch om er eentje voor de lol en het geld (€50) te bestellen. Simpelweg omdat de hype gewoon te groot is en ik niet weet als ik hem in mijn handen heb ik het €250 waard ga vinden

1 like

En dat beweer jij ook in het groene gedeelte?
“Er is een wachtrij dus ik koop maar een fake”

5 likes

Nee, mede omdat ik me afvraag of ik een plastic horloge dat krast 250€ waard ga vinden. Zeker als je nagaat dat de kostprijs waarschijnlijk extreem laag is. Ik heb hem overigens nog niet gekocht, het is een overweging :slightly_smiling_face:

Fake stuff is for fake people

8 likes

Mooi afgestemd. Hetzelfde materiaal zelfs!

2 likes

Ik zou zeker criminele operaties mijn geld niet gunnen. Principekwestie.

3 likes

Is dat niet het topic "show een stukje van je werk? "

2 likes

Op Erika’s MN

26 likes

Precies deze combinatie zou ik ook wel lusten.

2 likes

Dan zit je al snel richting de 3600 euro :wink: :rofl:

2 likes

Hij heeft gewoon gelijk

Ja nogal logisch wie loopt er nou te koop met een ‘your Anus!’ :rofl:

1 like

Succesvolle dag :black_heart:

31 likes

Brilletje?! :nerd_face: