Tof! Net kunnen kopen? Waar?
Thnx!
Jup. Kom net thuis uit Rotterdam. Zoals vaker gezegd genoeg voorraad maar zeer specifieke verkoop.
Tip: benoem het model dat je wilt. “Doe maar een MoonSwatch” helpt niet.
Vet man. Mooie set met die Mars.
Bedankt. Mars is ook meteen vervangen door eentje met rechte wijzers
Wat heb je daar voor moeten doen?
Bedankt Daniël.
Ik had al een ingang omdat mijn Mars vervangen moest worden. Eenmaal aan de praat merken ze dat je geen scalper bent.
Ook zagen ze dat de Mars gedragen werd en waren ze onder de indruk van mijn strap combi.
Heb je last van zand in je vagina, is je airco stuk of ben je gewoon wat vervelend van jezelf?
Geen van dat, maar de gekte bij sommigen voor dit klokkie neemt wel extreme vormen aan, het is ook niet vreemd dat mensen daarop reageren
De ‘begering’ is op zijn zachts gezegd wat ‘obsessief’ bij sommigen…
Uhh… NEE!
Ach, ik vind dit topic heel boeiend. Ik lees alle posts sinds 26 maart en ik ben blij voor iedereen die een moonswatch weet te scoren.
En obsessies met horloges hebben de meeste hier toch? Ik wel hoor. Ik wil een Seiko Presage met rode wijzerplaat en ooit ga ik die vast kopen.
Ik wil ook een Mars, want die vind ik het leukst. Eigenlijk wil ik er geen 250 euro voor uitgeven, maar mocht ik er een kunnen krijgen als ik toevallig eens door de Kalverstraat koop en ze hebben hem neem ik hem mee.
Samengevat: we geven allemaal teveel geld uit aan horloges en dat is prima, want het gaat om het plezier.
Ik zou die 250 opzij leggen voor een seiko met rode plaat
Zeker!!!
Genesis is het eerste boek van de Hebreeuwse Bijbel. De Hebreeuwse aanduiding בראשית, Beresjiet betekent “in het begin” en volgt de traditie om de boeken aan te duiden met het eerste woord ervan; in het Nederlands begint het boek met de zin: “In het begin schiep God de hemel en de aarde”. Wikipedia
Snap dat je in het begin ff moet wennen… maar als je eenmaal aan de Exodus bent begonnen zal je het snappen.
Op Ali hebben ze wat nieuwe kleuren. Geen echte foto’s dus een beetje op de gok gekocht voor de Jupiter en de Pluto.
Hopelijk met dit resultaat
Exodus gaat nog wel ff duren, alhoewel over zo’n 20 - 25 jaar zullen de madeliefjes wel op mijn buik groeien
Hoop het niet voor je!
Zeg… jij hebt toch die 400pk Honda Prelude?
Zo ja…
@Watch2Morrow hij mag een andere mening hebben. Want deze man begrijpt het leven.
Bijna goed Civic Coupe
Eigenlijk wel…
Maar wel die keihard getjoende toch?
Edit: deze https://www.horlogeforum.nl/t/wat-voor-auto-heb-jij-deel-5/355592/2405?u=jurk