Ach… verstand komt met de jaren heb ik wel eens horen zeggen…
Gaan je er om heen draaien of kom je meteen ‘to the point’ want we weten allebei welke draai je er aan wil gaan geven
Nee eigenlijk niet
Was meer een grapje dat ik vind dat je deze mening mag hebben omdat je zo’n toffe wagen hebt. Iedereen heeft recht op zijn mening. Dus dat is het grapje.
Ik snap je, want heb gisteren mijn Sub ingeruild om mijn project af te kunnen maken.
Vet… zie ook net dat je hem hebt laten herkeuren voor het veel dikkere vermogen. Ga je wel eens PBen. Laters
Is goed hoor, leuk!
Dat is ongetwijfeld een beter idee, ja. Maar of het zo zal gaan: ik weet het niet.
Ik weet toevallig dat @keesB (of zn vrouw) een rode Presage heeft.
Misschien wil hij wel met je ruilen voor die 250 euro
Nou, dat denk ik niet, want ze zijn wat duurder dan 250 euro. Maar wie weet, tzt tegen een Moonswatch?
Van die Mercurius moet ik na de vakantie toch eens werk van maken.
Gehoopt op online één te vinden, maar aan kleine premium zal het snelste zijn… 1u rijden om telkens te horen in een store dat er geen is, niks voor mij
Jup. Kom net thuis uit Rotterdam. Zoals vaker gezegd genoeg voorraad maar zeer specifieke verkoop.
Gelukkig helpt het dat mijn nummer daar 2 weken geleden is genoteerd met de melding ‘we bellen u zodra we een mercury binnenkrijgen’. Man man. Zo zonde dit.
Nou, dat kan best nog meevallen.
Ik heb voor een nieuwe Blue Moon maar 300 betaald. Dus een rode 2e hands moet voor 250 echt wel lukken hoor.
Hadden ze ervoor of erna moeten bellen?
Lucky day vandaag….was in de buurt en dacht laat het gewoon eens naar binnen lopen en het lief vragen…eerste poging et voila!
Mission to the moon in the pocket!
Was dit Rotterdam?
Yes
Alle succes berichten komen uit Rotterdam! Goed om te lezen dat steeds meer leden er een hebben gevonden.
Overigens heel aardig personeel en leuk geholpen zonder gezeur.
In parijs de komende dagen. Ook maar s proberen