Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Het bandje wat er bij geleverd wordt is gewoon heel slecht, niet comfortabel en van matige kwaliteit

1 like

Hoop gezeur. Weinig plaatjes.

20 likes

Bandjes van meer dan €250 heb ik er niet aan af gezien, heb ik waarschijnlijk de verkeerde combi foto’s voorbij zien komen.

Heb je het wel heel erg bont gemaakt IMHO.

Grote blij met deze :black_heart:

26 likes

Prachtige kleurencombinatie👍🏻

1 like

Yep grijs op grijs werkt heel goed en lijkt die bijna gelijk aan zijn voorganger :stuck_out_tongue:;

11 likes

Bah wat staan die subdials raar.

3 likes

Je bent zelf raar. :upside_down_face:

1 like

Ziet er maar goedkoop uit naast de MoonSwatch.

2 likes

Daarom heb ik geen Moonswatch, dan hoef ik hem er ook niet naast te leggen, of is het omdat een reis naar Rotterdam en Amsterdam te onzeker is als alleen de Mars versie op de wensenlijst staat.

Ik was even bang dat ik er een knipoog bij moest zetten :grin:

Precies dit. Ik zou nooit zomaar op pad gaan.
Foto voor jou speciaal:

8 likes

Mooiste wijzerplaat met die wijzers vanwege de gelijkenis met de onbereikbare Alaska.

2 likes

Lekker Fred

Rotterdam heeft momenteel voorraad. In ieder geval de Jupiter. Nadeel is dat je moet aangeven wat je wil, dan checken ze wat ze hebben. Ze laten verder niets weten over hoeveel ze van welk model hebben.

4 likes

Daar zeg je eens wat… ik kan me voorstellen dat iemand met een 3D printer en wat creativiteit een mooie MoonSwatch ‘upgrade’ kan maken obv de Alaska variant.

Inspiratie op: https://www.ablogtowatch.com/omega-speedmaster-moonwatch-alaska-project-watch-review/

Edit: ik kom net het origineel op een MoonSwatch tegen :slight_smile:

11 likes

Ik vind die subtiele wijzigingen altijd erg mooi

4 likes

Zo’n Moonswatch past wel leuk bij m’n eigengemaakte Omega astronaut, binnenkort toch maar eentje bestellen😀

12 likes

Net ook de jupiter gescoord :+1:t2:

4 likes

Ach, ik wacht gewoon af en op een goed moment land er wel eens een keer een Mission to the Moon naast m’n selfmade gouden Omega astronaut😀.

2 likes

Oprechte vraag: hoe maak je nu zoiets? :thinking:

1 like