Gisteren in Rotterdam? Rond het middaguur daar binnengelopen, maar na mijn top 3 (Mercury, Moon en Jupiter) gegeven te hebben gaf ze aan deze niet op voorraad te hebben.
Als ik in etalage’s met Omega’s zo’n gouden astronaut zag, zei ik altijd tegen mijn vrouw dat ik ook zoiets hebben wil. Op mijn verjaardag in juni jl. kreeg ik tot mijn verrassing van haar een bouwpakket van Faller met allemaal witte onderdelen, het goud moest ik er maar bij denken😀. Het werd een flinke klus om het model goed en strak in elkaar te zetten. Er moesten heel wat onregelmatigheden, kieren en gaatjes worden geplamuurd met kneedbaar kunststof. Daarna schuren etc., het werd een mooi strak, maar wit model:
Om een mooie goudkleur te verkrijgen heb ik Motip autolak hoogglans (Metallic) goud gebruikt, meerdere lagen gespoten en afgewerkt met Motip blanke acryl lak. Best veel werk, maar het resultaat mag er zijn. De prijs voor het bouwpakket van Faller was €30,00 en voor de lak ook nog eens €30,00, het werd dus een verjaardagscadeautje van € 60,00😀 (en een paar uur werk).
Mooi gemaakt Hans. En echt een item voor een Omeganaut zoals jij.
Dank je Wil👍🏻
En zonder de beschermsticker komt het horloge nog beter tot zijn recht
Mooi gemaakt Hans!
Gaaf
had een mail gestuurd naar rotterdam en amsterdam of ze een konden versturen maar deden ze niet,alleen maar te koop in de winkel
en om nou 250km te rijden voor een horloge van €250,- waar ik ook nog niet weet of die op voorraad is vind ik ook weer te ver gaan
zou er wel best een willen hebben
Ze laten verder niets weten over hoeveel ze van welk model hebben.
Rotterdam heeft alle modellen standaard op voorraad op de Mercury en dat blauwe smurfending na. Al verkopen ze liever de Jupiter en Saturn aan je, omdat ze daar veel meer van hebben liggen.
Ook de Uranus?
Sorry herstel, ik bedoelde de blauw afgevende tjok. Deze hebben ze niet
de neptune gaf toch blauw af???
of ben ik nu verkeerd
Zeer geslaagd!!!
tja dat klopt maar zie het niet zitten om extra ervoor naar rotterdam of amsterdam te rijden,idd met het risico dat er geen is
Dat zijn twee verschillende horloges …
(Licht- en donkerblauw)
de neptune gaf toch blauw af???
of ben ik nu verkeerd
Dat smurfending bedoel ik joh ik heb net 6 potten bier achter de kiezen, geef me een pauze
Gisteren geweest maar toen gaven ze aan geen Moon en Jupiter op voorraad te hebben. Net verkeerde timing of moet de verkoper het je gunnen?
Ik ben dus op zoek naar de Mars. Die hadden ze vandaag ook niet (of dus niet voor mij).