Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

5 likes

of moet de verkoper het je gunnen?

Dit.
De vrouwelijke manager met de donkere krullen zegt eerst 4 keer dat ze alleen 3 of 4 modellen heeft. Standaard.

Snap het ergens wel, ze worden doodmoe van scalpers. Maar toch.

Dat begrijp ik m.b.t. scalpers. Gaan het van de week gewoon weer proberen.

2 likes

Vandaag in Cannes geluk gehad en de laatste Uranus te bemachtigen. Na lange rij voor de winkel. De Moon was als eerste uitverkocht, daarna de Uranus en tot slot de Sun.

8 likes

Pluto is zeker een favoriet, die andere kun je wel ruilen tegen mijn Saturn :wink::blush:

Mooi man! :innocent:

Kunnen wij al bestellen?

1 like

Wacht…ik heb een idee, hij is te ruil voor een Mission to the Moon😁.

Dank je wel!

1 like

:hugs: Wel een topper moonswatch

5 likes

1 x stond ie op de drempel, en toen weer weggegaan.

1 like

Heel gaaf! Mooi gemaakt hoor :slightly_smiling_face:

1 like

Dank je wel Pieter!

1 like

Hier nog een interessante video over de moonswatch https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ

3 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes::rofl:
:+1:

1 like

mooi strak, maar wit model

Klinkt als ik tot mijn dertigste.

Nee maar zonder dollen, gaaf gedaan Hans

2 likes

Dank je wel Sander😀

1 like

Amsterdam was het! Alle NA’s leken uit Rotterdam te komen de laatste tijd, maar ook hier hebben ze blijkbaar nog wel eens voorraad.

1 like

De wijzers van mijn chrono stond vanmorgen op vier seconden over ofzo haha. Dacht mooi klote maar kort zoeken op internet kwam ik erachter dat je kan afstellen door de kroon 2 klikken uit te trekken en de pushers te gebruiken (voor de 2 andere eenheden zijn er ook posities). Mijn eerste Swatch dus misschien heel logisch maar toch goed om te weten, voor mij was het nieuw. Mijn wijzers staan nu beter dan ooit :slight_smile:

1 like

Zojuist na meerdere bezoeken de afgelopen maanden eindelijk een Earth weten te bemachtigen in Amsterdam!

Verkoper A beweerde met droge ogen dat ze uitverkocht waren terwijl verkoper B letterlijk op hetzelfde moment er een verkocht aan een andere klant van achter de toonbank. Verkoper A vriendelijk gezegd dat ik wel even naar de andere medewerker liep, bij wie ze dus opeens wel beschikbaar waren :sweat_smile: Op het moment dat ik afrekende werd de volgende klanten achter me alweer verteld dat ze uitverkocht waren.

4 likes

ik heb de mijne van ali😄
maar mooi gemaakt​:+1::+1:

14 likes