Lekker @Watch2Morrow
Bam al drie likes
Mijn zus is in Parijs en ze zou even een swatch winkel inlopen als ze er langs kwam. Ik kreeg vanochtend een heel geïrriteerde zus en haar vriend aan de telefoon omdat ze van het kastje naar de muur werden gestuurd door de swatch winkels.
Denk niet dat ze ooit nog iets bij Swatch zal kopen
Ik zou graag allemaal gaan sparen. Maar dan wil ik ook die display doos. Maar hoe kan ik daar aankomen?
Vandaag in Amsterdam geweest. Het leek er op dat er wel voorraad was , maar geen Uranus of mercury (de dame daar zei dat mercury toch wel een van de meest moeilijk te verkrijgen modellen was)
Dat zeiden ze tegen mij ook, om vervolgens na een kort gesprek deze toch uit het magazijn te pakken.
Voor zover er überhaupt iets over te zeggen valt. Is er iemand die durft te schatten of in Rotterdam meer Saturns of Jupiters aanwezig waren? Het is en blijft natuurlijk 1 grote gok, maar toch…
Maat van mij is bij Rotterdam afgelopen week 2 maal naar binnen geweest, Saturn “hadden ze niet”,jupiter en Venus wel…maar dat was afgelopen week…
Ja staat goed. Vooral in combinatie met je broek.
Dat gesprek hadden we ook. Was wellicht wat later dan jij …
Heel goed gevonden!!
En waar heb je hem kunnen kopen ?
Via een forum lid. Super dat het zo kon @Marcovandijk. Heeft me een hoop ritjes/gesprekjes in de winkel voorkomen
Vanmiddag wederom geslaagd voor een moonswatch in Bordeaux. Ik vind het echt vakantie horloges dus leuk dat ik mijn Mission to the Sun en Mission to Uranus heb kunnen kopen op vakantie.
Heeft iemand het trouwens al aangedurfd te zwemmen met een moonswatch? Volgens de verkoper van de winkel zou dit echt moeten kunnen. Als er geen ervaringen zijn moet ik het misschien maar eens proberen. Als Swatch zegt dat het kan en er zit twee jaar garantie op dan is er weinig risico lijkt me.
Helaas zullen er nog steeds genoeg mensen zijn die dit verschil niet eens zien 🫣….
Dat kan dan 2 redenen hebben: enthousiasme en dyslexie. Eventueel in combinatie met elkaar.