Hier een belangrijk besluit genomen. Wil best wel een OmegaxSwatch maar ik ga er niet op uit als de voorraad speculatief is. Graag of niet. Zo simpel is het voor mij. Weg blijven van de gekte.
Ahja dit zijn de belangrijkere beslissingen in het leven. Gefeliciteerd met het doorhakken van deze knoop!
Misschien als je heel rustig beweegt in het water en absoluut geen knoppen indrukt.
Ik hou toch altijd maar de minimum grens van 10 bar/100 m WR aan voor de zekerheid.
Ik begin die Sun ook meer en meer te appreciëren. Zijn uiteindelijk plastic funhorloges, dus mogen ze er best fun uitzien. (de Uranus is me dan weer een beetje te )
Een van deze dagen eens gaan kijken in Brussel…
Heeft iemand de bandjes van perpetual straps al gespot? 40 dollar op eBay maar lijken mij gewoon rubberen bandjes van Ali voor 5-10 euro. Ik zoek een rood witte en die is net lastig te vinden op Ali lijkt het.
Ziet er gelikt uit ja voor zover ik het kan zien…
Ik hanteer normaal gesproken voor mezelf ook de grens van 100m maar dan hebben we het wel over een totaal andere categorie horloges dan een horloges met een waarde van ‘250’. De Goois dan wat minder pijnlijk. Dit staat op de website:
Maar ik heb toch maar even de klantenservice gevraagd om uitsluitsel ivm eventuele garantie.
In de winkel vertelde de verkoper mij dat je er gewoon mee zou kunnen zwemmen.
Ik dacht in Genève wel een MoonSwatch te kunnen bemachtigen, maar…helaas… Nergens zo’n ding te koop. Dus dan maar voor mijn zoontje een leuke Swatch gekocht, dan was de moeite in ieder geval niet voor niets. Dit was ook gelijk de eerste en laatste keer dat ik het probeer.
Klopt, je kunt er mee zwemmen…
Alsof ze het er om doen gewoon. Verder geen rare typo’s te vinden. Is altijd hetzelfde verhaal, ik vermoed haast echt een soort van opzet. OK, ze gebruiken een ander schrift dan wij - maar 1 op 1 overnemen is toch niet ZO moeilijk…?
Heb voor die 250 euro mijn MX-5 laten chippen, en dat valt ook een klein beetje tegen. Het is gewoon te weinig geld om wat voor kwaliteit dan ook te krijgen.
Zie het Speedmaster-Only draadje om te zien dat je voor ettelijke duizendjes ook gewoon spontaan loskomende pushers hebt.
Enthousiaslexie, altijd lastig …
Ze liggen weer bij Swatch in Rotterdam!
Persoonlijk vind ik ze niet om aan te gluren maar ik snap het enthousiasme
En, nog antwoord gekregen van de klantenservice?
Iemand een extra mercury meegenomen toevallig?
As if we nu allemaal SPONTAAN van vakantie terug komen, het werk laten vallen en de baas vertellen dat we nu EERST naar Rotterdam moeten.
Euh nee dank u, zodra al dit soort drukdoennerij voorbij is (want de hype is still going strong) en ik een keertje door de kookgoot loop tijdens een bezoekje aan Rotjeknor wellicht dat we dan eens een kijkje gaan nemen.
Tis toch ook veeeeeels te warm om ons zo druk te maken om een pallastieken horloge.
(Vooruit hij is wel leuk … maar come on eerst maar eens lekker vakantie vieren en andere belangrijke zaken de ruimte bieden).
Amsterdam heeft Pluto Jupiter en earth.
Ik kom net uit de Swatchstore in Lucerne, Zwitserland. No stock! Was wat ik direct kreeg te horen voordat ik Moonswatch kon zeggen.
Helaas.
vandaag op bezoek bij Swatch in Amsterdam. Mijn eerste poging, met alle verhalen van dit forum in mijn achterhoofd. Kwam aan in de middag; leuk gesprek met de verkoper gehad toen hij vroeg naar mijn voorkeur. Ik gaf aan dat ik graag de Mars of de Uranus zou willen (lekker zomers). Ik moest na 17:00 terugkomen zei hij; dan kon hij me misschien helpen. Aangezien ik toch de hele dag in de stad moest zijn was dit geen probleem.
Na 17:00 weer terug naar de winkel (net dus), en ja hoor. De verkoper had een Uranus liggen voor me. Nice. NA volgt.
Je moet het treffen met de verkoper. Ik was Zaterdag in Amsterdam voor wat andere zaken en heb even een omwegje gemaakt naar de Swatch store. Twee andere heren voor mij die afgepoederd werden door de aanwezige dame.
Toen ik aan de beurt was, werd mij direct verteld dat ik het ‘maar eens over 4 weken moet proberen’. Dame was zeker niet geboeid om over horloges te praten want ze ging snel nog even iemand anders benaderen die in de winkel liep. Trouwens, die stond ook binnen enkele minuten buiten.