Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Ja, zwemmen in de zee moet kunnen zeggen ze. Dus ik zeg, wie durft?

1 like

Hoe vaak dit ook gedeeld wordt, dit overtuigd niet de mensen (niet ondergetekende) die bij 100m+ en een schroefkroon zweren.

Deze mening van een horlogemaker, over de zo opgehemelde schroefkroon van Rolex door :crown:-adepten, is erg interessant;

Daarnaast is gevaar van waterschade wanneer de kroon niet dichtgeschroefd is bij periodieke service ook klein:

2 likes

Check! We gaan het meemaken :+1:t3:

1 like

9 likes

:laughing::laughing: dit is wel erg hoor… ik was zondag ook even bij een horlogezaak die ook Swatch verkochten, de medewerkster daar zei dat ze niet goed zijn bij Swatch met die rare marketing. Ze hadden nog een paar horloges hangen van Swatch, de laatsten en daarna was het klaar, ze mogen daarna niet meer verkopen :face_with_raised_eyebrow: Ze was not amused

1 like

Poe die Mission to the Moon is moeilijk te krijgen he, zie je praktisch niet voorbij komen.

Was er maar een manier hem aan te komen voor list (oke iets meer want kosten uit de states)…

Ik ben er alweer op uitgekeken en wil iemand anders er blij mee maken, dus de eerste die me PBt heeft hem. Its amaaaaaaaaazing

11 likes

11 likes

Met zo’n Swatch zal de waterschade wel meevallen. Het is plastic en er zit geen klikdeksel op. Die 3 bar betekent toch niet meer dan dat de horloges tot die waterdruk zijn getest volgens de geldende normen?

Ik had het over een openstaande kroon waar paniekerig over wat gedaan terwijl uit testen blijkt dat ze waterdicht blijven mits de rubbers periodiek vervangen zijn.

Dus getest tot een bepaalde weerstand waarbij vaak extra zekerheid wordt ingebouwd tot +25%.

Ik vind die Mars toch wel heel tof. Mocht iemand hem willen verkopen hoor ik t graag :grin:

2 likes

Op Marktplaats gaan ze tegenwoordig voor “normale” prijzen. Hou dat ik de gaten zou ik zeggen.

Toch wel de leukste :+1:

Mercury is de stoerste :grin:

5 likes

Wordt de Watchbandit sailcloth geleverd met stalen horlogepinnen?

Mja dat is wel zo maar ik heb toch wel betere ervaringen met HFers dan Marktplaats mensen qua echtheid enzo :sweat_smile:. Wachten t af. Misschien dat ik ooit eens in Rotterdam kom terwijl ze er nog te koop zijn of dat ze hier in t blauw verschijnen.

1 like

:face_with_monocle:

:grinning:

12 likes

Zojuist aangeschaft in R’dam.

9 likes

Cool! Gefeliciteerd. Geen Rotterdam zeker?

Snel terug en ruilen voor een exemplaar met rechte wijzer.

3 likes

Is dat niet ‘gewoon’ in te stellen? Zo niet, dan mijn werk maar weer even laten voor wat het is. Prioriteiten :smiley:

Je kan het proberen door je kroon uit te trekken en de pushers te gebruiken.

1 like

Lijkt me gefixt te zijn. Heeft de baas weer mazzel!

5 likes

Goed gedaan! Jij verdient een sticker.

4 likes