Die zit er ook nog op! Hahaha.
Dat was de grap.
Thanks! Wel in Rotterdam!
Twee weken geleden was ik voor het eerst wezen kijken en interesse getoond in de Mercury.
Eerst was er geen voorraad natuurlijk. Even later sta ik nog te praten met de verkoopster en zie ik dat de kast open wordt gedaan door de andere verkoopster. Die stond dus helemaal vol met alle kleurtjes! Ik zag zo snel niet de Mercury, maar mijn gesprekspartner had wel door wat ik had gezien…
Toen was er opeens een Moon op voorraad, omdat dat mijn tweede keus zou zijn. Ik had de Moon zo mee kunnen nemen, maar niet gedaan. Ik wilde eigenlijk gewoon een Mercury . Ze hebben toen mijn gegevens genoteerd en afgelopen maandag werd ik gebeld dat hij voor me klaar lag.
Ik denk oprecht dat ze de eerste keer de Mercury op voorraad hadden, maar alle andere varianten lagen er gewoon.
Bedankt voor de toelichting. Ik had flashbacks naar de peuterspeelzaal!
Allemaal liefhebbers
Wat veel mensendaar nog voor de deur
Iedereen is verteld dat vandaag rond deze tijd nieuwe voorraad wordt verwacht. Vandaar de rij…
Uurtje geleden geweest. Men had niets meer, deze morgen wel gehad. Ik polste nog concreet naar de Sun, die lijkt minder populair, maar nee, niks. De hype lijkt nog niet bepaald over. 5 seconden na mij kwam een dametje vragen naar de Moonswatch, 10 seconden later een gezin, leken mij toeristen. Je vraagt je af waarom ze geen groot papier op de deur hangen met SOLD OUT. Ofwel hebben ze er wel, maar niet voor mij
Heb er vorige week de moon en jupiter meegekregen, vandaag was de sun en uranus op stock. Er wordt nu vrij regelmatig nieuwe stock geleverd maar telkens ook onmiddelijk deur uit.
Weinig voorraad, en als ze wat hebben, is het snel weg!
Die van mij komt uiteindelijk uit Genève.
Hoe heb je dit gedaan met de aankoop limiet? Mij werd verteld dat je maximaal 1 horloge mag kopen per naam.
Er is mij nooit om mijn naam gevraagd.
Nice, als Brabander heb ik meerdere namen. Werd tijd dat we eens werden voorgetrokken
Frank Drebin?
Frank Bartholomeus Eustachius Drebin
Vreemd. Ik moest een heel formulier invullen. Om te voorkomen dat je de volgende dag er één kon kopen in een andere winkel.
Denk dat de verkoper binnenkort ongewenst contact met je opneemt zodat je aan de bijzondere voorwaarden kan voldoen!