Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Ik zou even een briefje schrijven aan Swatch:

2 likes

Geen idee. Wat ik vandaag in de rij hoorde is dat in Bordeaux het beleid is dat je er 1 mag kopen per dag. Als ze je echter elke dag zien zal je vanzelf een nee te horen krijgen denk ik.

Ik ben de afgelopen 2 weken 5 keer langs geweest en heb 2x geluk gehad. De andere keren was er ‘niks’.

8 likes

Gaaf :black_heart:

1 like

Vanmiddag in Bordeaux zei de beste man niets te hebben, “maybe demain better luck”.
Drie uurtjes later nog maar eens gevraagd: toen kon ik kiezen uit vier soorten….

2 likes

Gaaf. Welke heb je kunnen kopen in Bordeaux? Ik ben er vorige week geslaagd.

Wie weet was er net een levering in die 3 uur, je weet het nooit :slight_smile:

1 like

Begint wel een erg gênant gebeuren voor Swatch maar vooral voor Omega te worden. Ze hebben de productie, distributie en hun beloften niet onder controle. Wat een sof!

1 like

Ok.

En toch verkoopt Swatch meer horloges als ooit tevoren.

Voor ons is het wel balen dat je zoveel moeite moet doen voor een “plastic” horloge. (Maar wel een tof ding.)

Niet onder controle? Ze zijn zogenaamd lastig te krijgen, maar ondertussen is het een ongekend verkoop kanon.

1 like

Ik heb dankzij dit forum een Mars kunnen kopen :grinning:

Ben er blij mee en zal zodra hij binnen is een fotootje posten :+1:

Wel jammer dat Swatch zelf het zo moeilijk maakt en ik ben gepast jaloers op diegenen die er een voor een normale prijs kunnen kopen.

6 likes

Ondertussen zijn ze best goed te verkrijgen, maar helaas nog steeds maar op de twee vaste locaties wat natuurlijk niet voor iedereen makkelijk aan te rijden is.

Ik heb zelf een klein uurtje moeten rijden naar Rotterdam. Parkeren in de Lijnbaan garage en dan loop je in 2 minuten naar de winkel. Als ik geen vakantie had, was ik niet gegaan, maar het heeft mij wel geloond :slight_smile:

1 like

De marketing truc van hard to get begint na meerdere maanden wel uitgewerkt te raken. Sterker, het begint tegen je te werken want mensen gaan hun geld misschien wel aan andere (en betere) horloges uitgeven.

2 likes

Ikke dus… :point_up:t3: Was echt voornemens om nog een Mercury of Moon te kopen, of misschien wel beide… Maar ben afgehaakt door het hele gedoe. Heb m’n funds inmiddels klaar staan voor een ander horloge. Ik heb overigens niet de illusie dat Swatch mij gaat missen hoor. Het succes zal best nog wel even door gaan zonder mij… Aufwiedersnitzel Swatch :wave:t3: :wave:t3::wave:t3:

3 likes

Ik heb hem even naar t juiste topic verplaatst @Cihanski :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat is dus het hele mooie, want de speedmaster heeft nog nooit zo goed verkocht.

1 like

Ik heb er inmiddels vier.

6 likes

Ik heb ruim 20 jaar gezwommen met een Casio Marlin digitaal met 50m WR, uiteindelijk liep ie vol, einde oefening.
Met Casio 100m WR zonder schroefkroon zwem ik gewoon. Knoppen druk ik in onder water.

100m/10bar is nu mijn ondergrens. Liefst toch een duiker met schroefkroon. Hoeft niet duur te zijn. Heb 2 Vostoks van €60 elk met schroefkroon en 200m.

Neem aan nooit service (rubbers vervangen) gehad als dat überhaupt al kon?