Batterij wisselen elke 5 jaar, geen idee of V&D dan ook de waterdichtheid controleerde. Zij waren destijds officiëel Casio dealer.
Kortom, ik zou met 3bar WR wel door de regen fietsen maar zwemmen? Je merkt meestal niet meteen dat het mis gaat…
OK, even uitgaande van 3x rubbers vervangen heeft is die 19 jaar waterdicht geweest, maw met 50m of zelfs 30m waterdicht kan je ermee zwemmen.
Met een jaarlijkse geslaagde druktest en periodiek onderhoud zou ik geen probleem hebben met zwemmen met een 30m WR horloge.
Ik ben voor de Moon gegaan!
Kreeg zojuist onderstaand artikel doorgestuurd vanuit Zwitserland;
Ich begrijp er kein Arsch van.
NA, positief verrast hoe leuk het horloge in werkelijkheid is! Draagt comfortabel met het originele bandje voor mijn 17,5 cm pols.
Boehoe ik wil ook een MoonSwatch. Die pijn…!!
Mooi om te zien hoe de media hun eigen inkleuring geeft van de realiteit en zo aan de hype meewerkt
Dagje uit plannen naar Rotterdam of 020.
Gister was ik in Rotterdam Centrum en in de ‘koopgoot’ waar een Swatch Store is gevestigd, dus eens binnen gelopen om de fameuze Omega /Swatch irl te aanschouwen
De verkoopster aangegeven dat ik zo’n model voor de ‘feel’ eens in handen wilde houden
Wat een ‘pauper’ klok, rotzooi voor de gevraagde prijs, ik heb de verkoopster aangegeven dat ik de fysieke ervaring wilde (omdat ik toch in de buurt & gelegenheid was) en tot een niet andere conclusie kon komen dat dit een horloge een totale ‘No Go’ was.
Ze gaf aan dat ik 1 van de weinigen was met deze conclusie, maar dat ze die conclusie volledig ondersteunde
Maar voor degenen die anders ervaren, ‘beauty is in the eye of the beholder’…
Ben het met je eens dat het kwalitatief niet veel voorstelt. ‘T is gewoon een hebbedingetje, leuk voor bijvoorbeeld op het terras.
250,- is binnen deze hobby meestal niet het einde van de wereld, maar als je wil kan je het zeker beter besteden. Komt allemaal neer op keuzes!
Hoeveel berichten heb jij hier onderhand al gepost met je afschuw omtrent de MoonSwatch? Nu je dan eindelijk je langgekoesterde conclusie hebt kunnen trekken is het misschien tijd de strijdbijl te begraven?
Hoezo snap je dat artikel in Duits niet? Is gewoon niet al te moeilijk geschreven hoor,.
Geintje man!
Maar er zullen genoeg mensen zijn die geen Duits kunnen lezen. Je kunt er niet vanuit gaan dat iedereen dit begrijpt. Toch?