Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Dat is potdomme een lange post om te vertellen dat je eerdere 22 berichten niet gehinderd door enige kennis zijn gepost, lekker man :+1:t2:

18 likes

Ik draag 'm nu een dag en ik ben het helemaal met je eens. €250 is ie objectief niet waard maar het horloge is gewoon heel leuk, draagt lekker (zelfs met de originele band) en werkt prima. De stopwatch knoppen klikken goed en de wijzers zijn goed uitgelijnd.

Ken genoeg andere horloges en materiële zaken die hun geld niet waard zijn. Gewoon kopen en van genieten.

9 likes

Deze via een forumlid kunnen kopen, ben er blij mee :slightly_smiling_face:

16 likes

Zozo. Ik zou daar toch maar mee oppassen.

#metoo

3 likes

250 euro is best ok en inderdaad het is een leuk horloge om te zien dat is sowieso voor mij de enige reden om een horloge te kopen en niet om het merk wat op de plaat staat.

3 likes

Waarom kom je naar dit topic om deze mededeling te doen? Er zijn genoeg mensen die het wel een leuk horloge vinden en die er wel de lol van in kunnen zien.

Zou mooi worden als we in elk ‘only’ topic moeten gaan verkondigen of we iets troep vinden of niet. Ik vind sommige horloges ook niet om aan te gluren, maar waarom zou ik dat zeggen tegen iemand die het wel mooi vindt?

Je bent hier op een liefhebbers forum, laat de liefhebbers dan ook gewoon een bepaald model liefhebben.

17 likes

Echt werkelijk waar te schandalig voor woorden. Jij doet als klant moeite om de store te bereiken omdat je een bepaald product wilt kopen. Ipv dat ze je hierbij helpen en hun service aanbieden , behandelen ze je als stront alsof je de winkel nooit binnen bent geweest. Het is niet goed te praten maar het is wachten op de kant die niet gediend is van dit arrogante gedrag van de verkopers/verkoopsters en een welgemikte directe uitdeelt.

1 like

Dit is niet mijn ervaring. Ik ben keurig en correct geholpen in Rotterdam.

Het is allemaal niet zo zwart-wit.

3 likes

Veel beter op leer👍

10 likes

Precies! En als het horloge niet bevalt dan kan je er vast een ander blij mee maken.

2 likes

Hé! Hier zit auteursrecht op hé! :crazy_face:

Ik ben ook keurig behandeld. Het is maar net hoe je je opstelt. Vergeet niet hoeveel irritante klanten ze dagelijks te verwerken krijgen die op doorverkoop jacht zijn. Ze willen dus weten of je een liefhebber bent vanwege het beperkte aanbod.

3 likes

Dat vervalt 70 jaar na de dood van de schrijver :kissing_heart:

1 like

Nou heb ik maandag een dagje vrij en speel ik met het idee om naar Amsterdam/Rotterdam/Keulen/Dusseldorf (het is allemaal ongeveer even ver…) te rijden in de hoop een mission to the Moon of Mercury te bemachtigen. Zou het de gok waard zijn?? Of is de kans dat ze er uberhaupt voor de verkoop hebben nog steeds heel klein?

1 like

Mijn ervaring is dat de Moon wel te doen moet zijn in Rotterdam. Mercury is volgens mij overal lastig te verkrijgen.

2 likes

Klopt, Mercury kun je vergeten. Moon gisteren gekocht in Rotterdam maar het is geen garantie.

1 like

Met dank aan @Drebin

Wat een leuk ding die moonswatch!

7 likes

Moon net niet in Rotterdam. Alleen Earth Jupiter en Sun.

2 likes

Dat zijn de modellen waar ze er het meest van krijgen en dus het liefst willen verkopen.

Bij mij was er eerst alleen een Venus en daarna ook opeens een Moon.

Maar er is genoeg gezegd over het verkoopbeleid. Je moet ook een beetje geluk hebben.

Mijn beeld (en dat heb ik met eigen ogen gezien) is dat ze alles, op de Mercury na, standaard hebben liggen. Maar ook dit kan per moment van de dag verschillen uiteraard.

Samenvattend is het vooral geluk hebben dus…. Hmmm toch de gok maar gaan wagen denk ik.

2 likes