Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Nog aangegeven of er iets geleverd ging worden? Ik was eigenlijk van plan vanmiddag te gaan kijken…

Keulen verkoopt ze sowieso niet. Ik ben een paar weken terug daar de winkel binnengelopen, ik verwachtte dat ze ‘m daar wel zouden hebben. Maar je moet dan dus in Dusseldorf wezen.

Wat ben je toch een onnoemelijk vervelende huilstruik zeg. Ga eens naar Facebook ofzo met dit soort gedrag.

2 likes

De originele band even verwisseld met een witte NATO-strap. Much better al zeg ik het zelf:

9 likes

Ergens volgende week. Maar zoals @Haaky zegt, misschien hadden ze wel meer liggen. Ik had best een leuk gesprek met de verkoper daar. Het gesprek opende met; wat is je top 3 en ging later naar we hebben die die en die. Of dat waar is weet ik natuurlijk niet. Toen ik zei dat ik echt de moon of mercury wilde hebben zei hij dat die er echt niet waren omdat die steeds direct weg zijn.

2 likes

Inderdaad een verbetering! Zit zelf ook op een witte nato te wachten.

2 likes

Toch vind ik de originele band helemaal niet onaardig zitten. Heeft ook wel iets qua totaal plaatje…

Ja hij is leuk! Vrolijke kleuren en die “raket” wijzertjes zijn tof.

1 like

Net weer eens in Amsterdam geweest; geen voorraad.
(Daarna ook gebeld, zelfde verhaal)

Ook geluk gehad in Rotterdam vorige week. Vandaag nieuw bandje erop gezet, blijft leuk:

11 likes

Kennis heeft vandaag de Earth gekocht in Düsseldorf. En deze mij aangeboden… maar die kleur he? :wink:

1 like

Daar geloof ik dus echt niets van :joy:

1 like

Ga de Earth juist steeds meer waarderen, moet groeien…

4 likes

Iets met smaken die verschillen en zo :joy:

1 like

Dit blijft voor mij toch de mooiste versie…

Bijna niemand heeft hem :wink: en is nog eens lekker in waarde gestegen ook :slight_smile: gaat niet weg onder de €2000 op het internet…

3 likes

Nooit aan gedacht om hem weg te doen?

1 like

Haha als iemand mij een goed bod doet mag die weg… :):slight_smile:

Heb zelf ook 2x premium betaald de dag na de lancering

Jij bent lachwekkend bedoel je…

Kijk maar op restock of stockX

Nee ik ook niet maar vraag aanbod…

Als iemand mij €1500 bied mag die weg :slight_smile:

1 like

Dat vind ik de ware H.F gedachte, hulde :sunglasses:

20 likes