Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Kijk, een echte liefhebber :joy:

16 likes

Ja ik begin mijn Vostoks al te vergeten :joy: Het is echt een heel leuk horloge vind ik. Heb sinds gisteren de Moon en wil nog een Mars in de toekomst. Objectief is €250 wel wat veel maar ik heb er veel plezier van. Zelfs de originele band draagt prima.

1 like

Ach ja, inmiddels is 250 euro in april 2022 euro’s 150 euro in augustus 2022 euro’s. Die inflatie maakt de moonswatch een steeds betere deal.

2 likes

Als ik een tip mag geven, loop naar binnen en ga een praatje aan met de verkopers/verkoopsters. Ik heb mijn mission to the moon twee weken geleden kunnen kopen in Rotterdam na een oprecht praatje met de verkoopster. Geen overdreven gedoe. Ze vertelde mij dan ook dat ze op zoek zijn naar klanten met oprechte interesse in het horloge. De vier klanten die tijdens mijn bezoek binnen kwamen en zonder een goeiendag de vraag stelde of er nog wat op voorraad was, werden dan ook meteen verteld dat er geen voorraad aanwezig was. We weten al te goed dat de doorverkoop (voor veel te hoge prijzen) echt een dingetje is. Ik ben ook van mening dat mijn €250 euro net zoveel waard is als die van een ander maar als de reden om selectief te zijn voortkomt uit het voorkomen van doorverkoop, snap ik dat best.

Wat de kwaliteit betreft, het is voor mij een hebbeding. Krasjes had ik al na de eerste poging bij het vervangen van het bandje. Nog een tip… de MediaMarkt verkoopt screenprotectors op maat. Ze kunnen een 32mm screenprotector snijden die precies past, je “glas” beschermt en waar je niets van ziet. :+1:

6 likes

5 likes

Mooi! Ik wil Mars ook ooit nog kopen. Leuke band erbij, sluit mooi aan op de kast.

1 like

Ik vond de kleuren combinatie van Earth bijzonder fraai en ik had 'm gisteren kunnen kopen. Toch voor de Moon gekozen. Ik vond de afleesbaarheid iets minder door de witte wijzers op de witte subdials in sommige posities.
Maar er zijn meer kleuren combinaties die dat hebben.

Rotterdam ?

Nu willen we 'm natuurlijk wel om de pols zien :watch::slightly_smiling_face:

Ik ben benieuwd wat voor combinatie je dan wel in gedachte hebt.

1 like

Wordt tijd dat er een Sapphire versie van de moonswatch uit komt!:crazy_face: Denk dat het meeste wel weg te poetsen is met Polywatch. Anders heeft Swatch volgens mij de service dat ze het glaasje polijsten.

1 like

22 likes

Mee met bezorging met de koelauto

4 likes

Net op goed geluk in AMS weer eens binnengelopen bij Swatch (na de release een paar keer langs geweest, maar had m eigenlijk opgegeven, geen zin meer in gedoe…).

Vriendelijk praatje gemaakt en aangegeven dat ik een Pluto zou willen. En tot mijn verbazing was er eentje!

Het voelde net als Sinterklaas :joy:

Erg blij mee, is een leuk ding. Alleen de band ga ik wat anders voor bedenken, zal eens terug gaan scrollen in het topic. Lugwidth is 19 toch?

Ploatjes!

10 likes

20

2 likes

Het lijkt nu toch dat er stilletjes aan meer voorraad ter beschikking komt… @Pandemo hoe was de ervaring in Bxl?

1 like

Moet mijn dochter dus meenemen :blush:

Welk rubber is dit? Zoek iets voor mijn Pluto. Zag Horus straps, maar die vind ik iets te prijzig voor dit horloge… :joy:

Dit is Horus. Maar Ali voldoet ook prima.

1 like

Schandalig op een forum!